Vraag

bang dat iemand flauwvalt of overgeeft.

  • 23 May 2021
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Het klinkt misschien een beetje gek maar ik heb een angst voor: mensen die flauwvallen & mensen die overgeven.. 

Het komt doordat ik een x in bed lag en opeens heel hard mijn vader hoorde overgeven, daar schrok ik zo erg van dat ik het nooit meer ben vergeten. Een poosje layer viel er tijdens Seksuele voorlichting iemand flauw. Hij moest bijna overgeven, daardoor ben ik elke x bang als iemand zegt (meestal voor de grap, maar dat weet ik niet altijd) dat diegene flauwvalt. Er zit ook iemand in de klas die snel, door hitte bijv, flauwvalt. Daar   blijf ik dan ook graag een beetje van uit de buurt... Stom natuurlijk maarja.  Daarnaast heeft mijn vader het heel druk op zijn werk, aangezien hij veel personeel verliest en het personeel dat 'ie heeft minder ervaring met het vak heeft. Daardoor voelt hij zich de laatste tijd niet zo lekker en is hij bijna flauwgevallen op het werk. 

Heeft iemand misschien een soortgelijke angst of heeft iemand een tip voor me? Heel graag!! 

Alvast bedankt😘


5 reacties

Badge

Heb je er al met iemand anders over gepraat, je vader bijvoorbeeld?

Heb ik ook.

Ik kan er niet tegen als er andere mensen overgeven, puur omdat ik het heel vies vind en omdat ik dan bang ben dat ik besmet ben geraakt met dat virus. (natuurlijk vind ik het ook zielig)

 

Ik kan ook niet tegen flauwvallen, want mijn zus is een keer flauwgevallen en na een aantal onderzoeken bleek dat ze een hartprobleem heeft.

Badge

Heb je er al met iemand anders over gepraat, je vader bijvoorbeeld?

Hij weet het soort van, maar ik vind het rot om er over te beginnen... 

Verder weet mijn beste vriendin het. Sinds ik er met haar over gepraat heb is het wel ietsje minder

Badge

Heb ik ook.

Ik kan er niet tegen als er andere mensen overgeven, puur omdat ik het heel vies vind en omdat ik dan bang ben dat ik besmet ben geraakt met dat virus. (natuurlijk vind ik het ook zielig)

 

Ik kan ook niet tegen flauwvallen, want mijn zus is een keer flauwgevallen en na een aantal onderzoeken bleek dat ze een hartprobleem heeft.

Sterkte & beterschap voor je zus, jijzelf en alle andere om je heen

Reputatie 7

ik kan ook niet tegen overgeven, wel tegen flauwvallen omdat ik zelf zo iemand ben die vaak flauwvalt i.v.m lage bloeddruk door te snel groeien… ik zie onze hond best vaak overgeven en dan moet ik zelf ook bijna omdat ze de vreemde gewoonte heeft om recht voor de voeten van mij mijn moeder of mijn vader over te geven… 

Reageer