Skip to main content

Bang dat die ene docent door gaat hebben dat ik een ES heb

• January 3, 2026
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Hii!!, Ik ben echt super erg aan het strugglen op dit moment en denk heel veel over Boulimie na, ik probeer hulp te zoeken en praat ook met vrienden ( en me crush ) over mijn eetproblemen, want zij begrijpen mij en hebben zelf ook gestruggled met eten vroeger, ik weet dat ik naar een professional moet. Maar die ene "rare'’ docent gaat meteen zien dat het niet goed met me gaat als k maandag weer naar school moet. Gelukkig beginnen we wat later maandag. Maar ik wil gwn niet naar school omda ze gaan zien dat het niet goed met me gaat. ( het lucht echt op om hier op het forum over deze dingen te praten dus iedereen die reageert of leest <3 dankjewel )

6 reacties

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

Nou kleine update, ik moet pas vrijdag naar school door de sneeuw dus ik zie die docent deze week helemaal niet wat best chill is, want dan heeft hij ook niks door, doordat het zo sneeuwt moeten we een filmpje maken. ( wat gaat over eten. ) ( WAAROM  NOU!!! )

Ik ben annoniem
Forum|alt.badge.img

Fijn maar dat laatste is irritant nog heel veel sterkte groetjes:)

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 8, 2026

Ik hoop dat het weer beter gaat met je ​@anoniempje_0355 , ik steun je, maar kan je dit niet tegen je mentor vertellen.

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 10, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@miarabel457 Mijn mentor is er nooit echt. En hij wil nooit luisteren als ik wat probeer te vertellen. Ik vertrouw hem niet echt naar dankje!

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 11, 2026

Hoi ​@anoniempje_0355 , graag gedaan, ik hoop dat het weer goed met je gaat. Maar wat is ES

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 14, 2026

Eetstoornis