Skip to main content

Hallo iedereen. Ik voel me al een tijdje niet zo goed. Ik ben de laatste tijd ongerust dat ik een of andere ziekte heb. Ik heb overal pijn ik ben moe en nog veel andere zaken. Dan begin ik te Googelen en dan kom ik op verschillende ziektes en dan ben ik nog meer ongerust. Ik ben naar de dokter geweest en mijn bloed is goed maar toch weet ik niet zeker of alles goed met mij is. Want ik weet echt niet meer wat te doen. Heeft iemand een idee wat ik kan doen??🙁

 

Bedankt

Hoi, als je je slecht voelt kan je het beste niet gaan googlen want dan kom je al snel uit op hele erge ziektes die je helemaal niet hebt. Als je echt vermoed dat je iets hebt kan je het beste naar de dokter gaan. Aangezien jij dit al gedaan hebt en je onderzoek goed was hoef je volgens mij niet bang te zijn dat je ziek bent. Als je nou toch bang bent, praat dan over je zorgen. Dat kan al enorm opluchten.


Hoi het is al heel fijn dat je onderzoek goed was 🙂 en @J8j8 heeft helemaal gelijk, als je gaat googlen  vind je de meest enge dingen dus dat kun je beter niet doen.  En inderdaad, uit je zorgen, bijvoorbeeld bij de kindertelefoon ( bellen ) en dan krijg je een goed advies wat je kan doen !

Succes hoor ! Groetjes liefs Julian X


Reageer