Vraag

Band mentor

  • 11 September 2018
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy! Ik lees hier dus meer mensen die een bijzondere band hadden met hun mentor! Zo leuk! Ik ben nu van de middelbare en mis mijn mentor echt heeeel erg. Zij hielp me echt met allessss. Zijn hier nog meer mensen die goede steun hebben gekregen van hun mentor en een speciale band kregen? Vertel jullie ervaringen! Ik heb iig al wat topics erover gelezen. Doeii!! Alicee

3 reacties

Bijv. als je heel erg werd gepest ofzo en je dan altijd langs mag gaan bij deze docent(e) en dat deze jou heel goed helpt en echt jouw vetrouwenspersoon is enzoo
Hi,

Ja ik lees ook inderdaad wat topics over docent enzo. En ik heb ook een goede band gehad met een docente. Maar ik zag haar alleen op school in de lessen en daar sprak ik met haar vooral over leuke dingen. En ze kon goed les geven. Nu krijg ik geen les meer van haar en zie ik haar ook niet meer. Ook niet buiten school dat vind ik wel jammer...
Hoii,

Ik heb ook een hele goede band gekregen met mijn mentrix. Ze is heel aardig en ze heeft mij (en nog steeds) door een moeilijke periode geholpen. Ik snap dat je jouw mentor heer erg mist.... heb je er in het dagelijks leven last van? Wellicht kun je nog ooit es contact met haar opnemen

Reageer