bakkes voorbij gepraat, wat nu?

  • 20 March 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Badge

Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. En hard ook. Het ging niet echt best dus ging ik het 1e naar schakelklas, natuurlijk zagen ze wel dat het niet goed met me ging. Dus die vrouw ging me vragen op zo’n manier dat ik mijn mond voorbij praatte en het jaar vertelde van dat depri gevoel. Nu wil ze het er met mijn ouders over hebben. Aahh, ik kan wel janken. Niet dat het lukt, maar goed. Opeens heb ik nu privileges, ik moch buiten het schoolplein een rondje lopen. Fijn maar, ik voel me nu echt kut. Het idee dat mijn ouders dit weten. En alles erbij, zoals een psycholoog bv. Ik word gek. Misschien vinden jullie het goed dat ik er over gepraat heb, maar het voelt alles behalve goed.

 

Battle


1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

heyy

tsja zo als je all raade vind ik het juist goed dat je het hebt gezegd maar daar kom je nou ook niet veel verder mee dus ik zou zeggen: het komt wel goed! uiteindelijk vind je het misschien wel prettig dat j ouders op de hoogte zijn het is ten slotte alleen om je te helpen. doe rustig aan en overzoe de situatie een beetje ik doe dat ook altijd als ik met een probleem zit. kijk zo:

ik ga boven mezelf hangen en doe alsof ik naar mezelf kijk

“oh kijk nou F heeft er een potje van gemaakt nou nou daar voelt ze zich nie zo best door”

om  eem of andere reden helpt dat.

suc6!!

Liefss F

Reageer