back up friend

  • 23 December 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi allemaal, ik heb de laatste tijd het gevoel alsof mijn beste vriendin afstand van mij wilt. Het begon eigenlijk allemaal toen ze met een jongen had en dus de heletijd op haar telefoon zat te snappen met hem. Mijn vriendinnen en ik vonden dat irritant worden want ze deed heel geïrriteerd en anders dan normaal, dus we gingen wat minder met haar om maar we deden nog wel normaal naar haar. Eerst kwam ze bijna elke dag bij mij thuis en nu nooit meer. Als ik haar niet app dan appt zij ook niet en als ik niet vraag of ze kan afspreken dan doet zij dat ook niet. Ze heeft op haar werk ook een vriendin en daar gaat ze nu heel veel mee om. Ik heb een hele tijd moeite met mijn lichaam en eet bijna niks, en ze ziet het niet ookal kent zij mij als de beste. Ik klink nu gewoon jaloers maar het doet gewoon pijn dat zij mijn beste vriendin is en ik voor haar gewoon “een vriendin”. En natuurlijk verander je en krijg je meer vrienden maar het doet gewoon pijn. Heeft iemand het zelfde of tips?❤️


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee, ik herken dit wel. Ik had ooit een vriendin en dat was ook echt m'n bestie. We deden alles samen, mr nu zit ze in een andere klas en komt al het contact via mij. Ook hadden we laatst dans audities op school samen met een andere vriendin van haar en op haar wilde ze helemaal wachten en op mij nie en ze praatte ook nie echt tegen mij en die vriendin van haar mag mij nie door mijn problemen enzo, dus ik stond steeds ook maar een beetje in m'n eentje. Dat is al een tijd zo, eerst vond ik het heel lastig, mr nu boeit t me nie zo veel meer, wat als zij met anderen omgaat is dat prima maar dan moet ze ook niks van mij gaan verwachten dus ik heb haar gwn losgelaten en focus me nu meer op aardigere mensen enzo.

Mijn tip is dus:

Als zij kut tegen jou doet, laat haar dan gwn. Tis natuurlijk wel fijn om gwn vriendinnen te blijven enzo want anders word t ongemakkelijk enzo, dus k zal dr nie dumpen enzo. Maar focus je alsjeblieft op anderen die jou wel zien staan.

Ik hoop dat je hier wat aan had :)

Xx

Reputatie 3
Badge

Ik denk dat het het beste is om met haar te praten. Misschien als je vertelt hoe je je voelt, zal ze hopelijk wat meer moeite voor je doen.

Let op dat je niet al je energie toch in haar gaat steken. En heb je je gedachten al met je andere vriendinnen gedeeld. Ik hoop voor je dat ze je hier ook bij kunnen steken.

Reageer