Vraag

avondvierdaagse problemen

  • 1 June 2022
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Haii ik voel me echt het buitenlijntje omdat iedereen avond vierdaagse doet uit mijn klas iedereen heeft snoep en eten en ik was vergeten me in te schrijven dus ik doe niet mee. Ik voel me het buitenlijntje omdat iedereen mij opeens "skeer" vind omdat ik niet mee doe en er is een hele familie gemaakt en een groepsapp en daar zit ik niet bij. De familie is dan dat een vriendin van mij tante <naam verwijderd> is en dan een vriend van mij mama Henk en dan gaan ze allemaal grappen er mee bedenken dat bijvoorbeeld oom <naam verwijderd> de kinderen heeft aangerand dat is dat een klasgenoot enzo iedereen doet mee en iedereen heeft een rol. Maar ik doe niet mee met avond vierdaagse en dan kan ik ook niet horen bij die familie. Ik voel me hier echt vervelend over. Die jongen die ik leuk vond heeft in dat verhaal met een ander meisje en dan vragen ze ook echt nog aan elkaar of ze nog met elkaar hebben enzo. Ik vind dit niet leuk. Iemand tips ofzo?  Zit trouwens in groep 8 en we gaan nog op kamp enzo dus hopelijk is die familie dan afgelopen anders gaat kamp echt vervelend worden 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik snap het helemaal. Ik zit in klas 1 btw

heb je geen (beste)vriend(in) waarmee je kunt omgaan?

en anders ga je je gewoon ertussen proberen te wurgen. Als ze dan bijvoorbeeld in de pauzes enzo dat doen ga je er gewoon heen en ga je erbij staan en ga je een beetje mee praten. Of je gaat zonder kaart lopen, dat kan ook altijd nog. Dat mag namelijk ook, alleen dan krijg je geen medaille. 

Ik hoop dat dit helpt!

succes! <3333

Heyy! Ik had me ook niet ingeschreven voor de avond Vierdaagse en heb gewoon meegelopen. Je krijgt dan geen medaille maar ja. Morgen is de laatste dag. (Donderdag) misschien kan je dan nog meelopen? 

Reageer