Skip to main content

hey,

paar uur geleden was ik weer eens te laat voor voetbal training en ging me heel erg haasten, ik stapte op de fiets. toen ik voor een stoplicht stond reed ik door rood (dom). er kwam een auto vanuit een bepaalde hoek en ik kon niet meer optijd stoppen en de auto ook niet. ik werd aangereden, maar ik voelde helemaal niks, mijn fiets is nu wel kapot. 

de mensen in de auto waren heel erg aardig en ze waren erg bezorgd. ik zei dat er niks aan de hand was en ben verder gaan lopen en mijn fiets laten liggen want mijn fiets was kapot. ik ben uiteindelijk naar voetbal training gelopen  en wat dus een wandeling van 1 uur was, het was donker en koud maar ik voelde niks, geen kou geen pijn. ik zou eigenlijk naar huis moeten gaan maar ik was in de war en ik moest met mijn vrienden praten (ook dom). ik trilde de hele weg mijn hart ging tekeer en ik kon maar niet rustig worden ook schok ik steeds als er een auto kwam. ik was bang. 

toen ik aankwam bij mijn voetbalclub rende ik naar mijn vriendinnen toe, ik raakte in een soort van shock en ik kon alles horen maar ik kon geen vragen beantwoorden, er kwam geen geluid uit mijn keel. ze brachten me terug naar huis en ik mocht achterop mijn vriendins fiets, telkens als er een auto langs reed raakte ik in paniek. 

nu is het een paar uur later en telkens als ik mijn ogen dicht doe zie ik het ongeluk voor me. 

ik weet niet wat er mis met mij is, ik weet ook niet wat ik moet doen enz

Heyy, dit klinkt heel erg naar. Ik zou naar de huisarts gaan en dit aan hem vertellen. Je huisarts kan je dan doorverwijzen naar een psycholoog die jou kan helpen. Ik hoop dat het goedkomt 

Groetjess 


Reageer