autisme, hoe zijn jullie erachter gekomen?

  • 3 October 2023
  • 10 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo, ik heb een vermoedde dat ik autisme heb. Ik heb research gedaan en ik volg elk symptoom. Ik weet het bijna zeker maar om een officiële test te doen moet ik nog heel lang wachten. Ik heb gewoon het gevoel dat niemand me snapt, maar als ik iemand tegenkom met zwaar autisme voel ik me wel super fijn bij hun (meestal). Ik heb dit ook met iemand waar ik een heel verhaal over heb geschreven op dit forum. https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/stief-stief-neef-verliefd-of-iets-anders-80543. Ik heb gemerkt dat dit (een van de grootste) redenen is dat ik me de laatste tijd niet fijn voel. Voor mensen die ook autisme hebben. Hoe zijn jullie erachter gekomen, en hoe gaan jullie er meer om?

 

Als iemand nog iets anders te zeggen heeft ofz laat het me horen.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik hoop dat iemand reageert die jou kan verder helpen! Veel sterkte!

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

'’Voor mensen die ook autisme hebben. Hoe zijn jullie erachter gekomen, en hoe gaan jullie er meer om?'’

 

Ik ben er niet zelf achter gekomen. Maar ben een jaar geleden gediagnoseerd als gevolg van een eetstoornis. Er mee omgaan ben ik niet zo goed in. Ik heb me er eigenlijk gewoon bij neergelegd dat ik anders ben. Overigens ben ik het niet met mijn diagnose eens, ik zie mezelf niet als een autist.

Reputatie 4
Badge +2