autisme

  • 27 March 2022
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hey iedereen,

dit is een topic voor mensen die autisme hebben of iemand kennen met autisme en daar iets willen over delen,

zo kan iemand die info zoekt over autisme dat gemakkelijk vinden.

(ik heb zelf autisme)

groetjes!


6 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb maandag de uitslag gekregen dat ik autisme heb!

Ik heb geen autisme, maar ben wel iemand die liever alleen is . Ik hou van stilte en ik vind vrienden maken moeilijk. Ik vind contact sluiten met anderen ook moeilijk , maar heb geen autisme 

 

Emma

Reputatie 3
Badge +1

hey  roos07,

wat  vind je er zelf van,

ben je bang, of vind je het niet leuk, of juist wel?

groetjes☺

Reputatie 5
Badge +2

Ik weet het niet zo goed ik heb een lichte vorm maar omdat ik een jaar depressief ben geweest van alles wat er is gebeurd zij er onderzoeken gestart en is een lichte vorm van autisme uitgekomen! Ik verander niet ik blij het zelfde dus ik heb er niet echt moeite mee ofzo

Alleen vertel ik het tegen niemand eigenlijk omdat sommige mensen je dan wel als anders gaan zien zegmaar 

Reputatie 3
Badge +1

hey  roos07,

ik heb ook een test voor autisme moeten doen omdat ik toen depressief was daar is uit gekomen dat ik autisme heb met een normale intelligentie.

het is goed dat je er geen last van hebt.

ik wou in het begin ook niet tegen mensen zeggen dat ik autisme heb,

maar nu maakt dat mij niet meer uit als zij daar een probleem mee hebben is dat hun probleem.

groetjes!

Reputatie 4
Badge +1

Ik ben zelf veel alleen en heb niet altijd behoefte aan mensen om me heen. Het zou best kunnen dat ik een vorm van autisme heb, maar voor zover ik het weet ben ik redelijk 'normaal'. Veel mensen zullen het vast wel op een bepaalde manier hebben, maar er geen last van hebben in hun leven. Ik heb zelf ook niet de behoefte om het te laten testen. 

Reageer