Vraag

anxiety

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Badge

hoi ik heb voor dat ik iets ga doen zo als school, afspreken, bio's

veel stres en ik weet niet wat ik moet doen.

ik heb voor school soms ook paniek aan val.

en veel mensen zegen ga naar de dokter en zeg het tegen je ouders maar dat durf ik echt niet.

wat moet ik nu doen?


1 reactie

Reputatie 1
Badge

goedenavond isabella :)

zou jij je omschrijven als een introvert persoon? iemand die liever alleen is dan bij mensen? 

begrijp mij niet verkeerd er is daar helemaal niks mis mee, er zijn juist veel mensen die deze angst(en) met jouw delen, ik snap dat je het moeilijk of spannend kan vinden om naar plekken te gaan waar zo veel vreemdelingen rondlopen, veel prikkels kunnen een brein helemaal gek maken.
ik zou willen dat ik goed advies kon geven maar ik zelf heb niet heel veel ervaring hiermee, ik heb wel een goede vriendin die soms bij mij komt uithuilen of wil praten over haar angsten en gevoelens.

ze geeft altijd aan zich een stuk beter te voelen na er een goed gesprek over te voeren of alleen een schouder te hebben om op te kunnen leunen

je moet je emoties kwijt kunnen en kunnen delen met anderen, ik raad je aan een persoon te zoeken die je in vertrouwen kan nemen.

een vriendin, je moeder, of je mentor/mentrix

hoe eng dit ook misschien klinkt, het valt oprecht mee en ik weet zeker dat als je genoeg moed heb verzamelt om dat te doen je enorm opgelucht kan worden

je bent sterk genoeg isabella, je kunt het.

van faceless

Reageer