Skip to main content

Hey… ik heb een vraagje mijn mentor weet het over t snijden en hij hielp me altijd heeel erg hij snapte me ook altijd heel erg en door hem ben ik 1 maandje clean 🥺 er is best een bijzondere band tussen ons ( niets met pedo gedrag ofz ) ik voel mezelf er okk fijn bij als ik samen met hem zit  tis nu zomervakantie maar ik focus me heel de tijd op 1 ding ik heb een angst voor me nieuwe mentor .. tis een vrouw en ik ben nu een man gewend ik mag haar niet en ik vertrouw haar gewoon niet en ze weet het wel over me zelfbeschading natuurlijk moest ze t weten van me ouwe  mentor wat ik snapte alleen ik vertrouwen haar niet en mag haar niet ik ben nu alleen bang voor haar …. Okk omdat ik totaal geen klik met haar heb dus als ik mezelf snijd .. kan ik t dus bij niemand zeggen en nu weet ik nie wat ik moet doen iemand tips aub 

Vervelend dat je nieuwe mentor niet zo’n goede match is en fijn dat je het zo goed kon vinden met je vorige mentor.

Wat je zegt klopt, dit soort informatie is nu eenmaal onderdeel van de overdracht. Dit betekent echter niet dat je je net zo open moet stellen richting je nieuwe mentor als dat je deed bij de oude. Geef het een kans, als het niet werkt, hoeft het niet.

Je zou begin volgend schooljaar aan je oude mentor kunnen vragen of jullie elkaar af en toe nog kunnen blijven spreken omdat je dat zo fijn vindt en het je helpt met clean blijven. Als ik jullie band zo inschat, zal hij dat waarschijnlijk niet zo’n probleem vinden - ook al is hij officieel gezien niet meer je mentor. Succes!


Reageer