Vraag

anorexia of niet

  • 12 April 2020
  • 7 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal

Het gaat heel slecht met mij. Ik denk de hele dag aan niet eten

Ik ben 16 jaar en 52 kilo 158cm lang. Ik weet dat ik heel weinig eet 1 soms 1 of soms 2 boterhammen per dag en dan het avond eten iets van 2 aardappelen en t scheppen groentes.

Het liefst wil ik er geen vleesje bij maar helaas moet dat van mijn pa en ma.  Nu denk ik bijna de hele dag aan mijn vinger in mijn keel te steken maar ik durf dat niet. Mij  vraag is heb ik verschijnselen van anorexia??

Groetjes van mij!


7 reacties

Hallo Honeyxd :)

Je hebt inderdaad '’symptomen'’ die daarop lijken. Durf je het te vertellen tegen je ouders of aan iemand anders die je vertrouwd?

-TheMightySlayer

Ik krijg hulp van een psygoloog. Maar het zit me heel erg dwars. Die zegt niet gelijk dat ik symptomen heb

Badge

ik heb het gevoel dat je best sterke simptonen hebt van het begin van een eetstoornis (anorexia en boulemia)

Hallo Honeyxd :)

Misschien kun je erover beginnen dat je denkt dat je een eetstoornis hebt en dat graag wil bespreken met je psycholoog. 

-TheMightySlayer

Ze weet het al gelukkig, maar ik denk er veel aan.

 

 

Ik durf mijn vjnger nief in mijn keel te steken. Liever koop ik laxeermiddel maar daar pieker ik over

hey!

 

niemand kan zomaar ff zeggen ja je hebt een eetstoornis. 

maar je hebt zeker een probleem met eten..

 

je kan inderdaad het beter ff met je psycholoog het er nog een keer over hebben.  je hoeft echt geen officiële eet stornis te hebben om problemen met eten te hebben. 

 

ik heb nooit een diagnose gehad maar ik eet minder dan jij en het is geen makkelijke weg om meer te eten..

probeer alsjebelieft niet nog minder te gaan eten. en ook geen andere dingen uit te spoken. 

 

mag ik weten waarom je dat wilt? want als je dat weet kan je dat misschien ook met je psycholoog bespreken. 

 

groetjes blue 

Sorry wat wil?

Reageer