Skip to main content

Hallo allemaal

Ik ben een meisje en net 15 geworden 1m64 en weeg veel te veel. 

5 maand geleden begon ik met af te vallen en kcal te tellen. Hoe meer ik dit deed hoe minder ik at en begon met 1 maaltijd over te slaan en zag dat dat perfect ing dus dacht waarom heb ik dan de rest nodig maar juist in de avond moest ik wel eten want dan aten we samen metr ouders maar dan zorgde ik gewoon dat ik zo min mogelijk at. In 1 maand verloor ik al heel veel kilo’s. maar ouders begonnen het door te hebben dus moest ik aankomen en nu zit ik hier weer ik wil zo graag weer niet eten en mijn kcal tellen want ik wil en ik moet en mag maar max. 50 wegen en het liefste week ik nog 40 kilo . maar hoe kan ik dat doen als mijn ouders er steeds een stokje voor steken? 

Je kan sporten en de maaltijden wel eten, maar minder dan normaal. Maar ik vind het ook een beetje op anorexia lijken. Dan denk je zelf dat het heel normaal is om elke calorie te tellen en je slecht te voelen als je meer eet (Ik heb anorexia | Thuisarts.nl).  Maar het komt vast goed met je gewicht.

Succes


Hey Iemand met een naam,

40 kilo is veel te ligt voor iemand van jou leeftijd en lengte! Dat is helemaal niet goed voor je, dus ik zou dat niet als einddoel hebben! 50 kilo is prima, en daarboven zitten is ook nog helemaal niet erg.

Dat kan je hier berekenen:

https://voedingscentrum.nl/bmi

Als je gewoon een beetje sport en niet alleen maar ongezond eet, is er niks aan de hand!

Het lijkt me wel handig als je dit aan je ouders vertelt, want dan weten ze het zodat ze je beter begrijpen en ook kunnen helpen. Jou ouders proberen je alleen maar te helpen, maar jullie zijn het duidelijk niet met elkaar eens. Als je erover gaat praten, dan begrijpen jullie elkaar misschien beter.

Succes!

Groetjes iemand.


Hee!

Ik wilde even zeggen dat je zo mooi bent hoe je bent!

Wat wil je bereiken met afvallen?

Ik heb zelf anorexia en ik ben gaan afvallen en ik dacht dat ik mezelf mooier ging vindenm maar ik vind mezelf alleen maar lelijker. Ik ben nog steeds niet tevreden. Het moet altijd dunner. 

 

Het is nooit genoeg volgens de eetstoornis.  

 

Begin er niet aan alsjeblieft. You are who you are. And that is ENOUGH!!

I

YOURE BEAUTIFUL ❤️

Love youu


Het lieverd!<3

 

Je hoeft niet af te vallen Remember All bodies are perfect!<3

Je ouders willen het beste voor jou onthoud dat!

En wat maakt het uit dat je niet perfect bent? Ik ben dat ook niet!

Zelf struggle ik ook met eten maar als je te weinig eet ga je je niet beter voelen!

Je bent perfect op je eigen manier! 

You can do this!<33

 

Xx E<3


Hee!

Ik wilde even zeggen dat je zo mooi bent hoe je bent!

Wat wil je bereiken met afvallen?

Ik heb zelf anorexia en ik ben gaan afvallen en ik dacht dat ik mezelf mooier ging vindenm maar ik vind mezelf alleen maar lelijker. Ik ben nog steeds niet tevreden. Het moet altijd dunner. 

 

Het is nooit genoeg volgens de eetstoornis.  

 

Begin er niet aan alsjeblieft. You are who you are. And that is ENOUGH!!

I

YOURE BEAUTIFUL ❤️

Love youu

Hey sorry dat je dat doormaakt.

en ik wil naar de spiegel kunnen kijken en zeggen nu ben ik tevreden over mijn lichaam. 


Reageer