Hallo, ik ben Amy ik ben 12 jaar. En een van mijn vriendinnen heeft anorexia omdat ik weinig eet wouw ze dat ik een zelftest zou doen die zij had gedaan voor ze naar de doctor ging voor het echte bewijs ik had die test gedaan en toen zij het dat er een grote kans is dat ik anorexia heb wat denken jullie? Ik eet weinig omdat ik vind dat ik te dik ben mr m’n vriendinnen vinden me juist weer te dun mijn bmi is te laag mr niet ernstig ofzo ik probeer zo minmogenlijk te eten en meestal lieg ik tegen m’n moeder dat ik geen honger heb of al gegeten heb zodat ik onder het eten uit kan komen ik eet alleen avond eten niet in de ochtend of middag maar avond eten Skip ik ook vaak wat denken jullie?
Bladzijde 1 / 1
hoi
ik denk dat dit geen goed teken is.. skip ajb niet te veel eten, want je wilt niet dat je bmi nog lager word en dat je moe en andere dingen word. vertel het aan iemand die je vertrouwt en vraag misschien of ze je willen helpen? er zijn heel veel sites die je helpen om weer aan te komen, en dat is helemaal niet erg. ik hoop dat je erg snel vanaf komt
heel veel liefs van
nachtbloempje
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.