Skip to main content

ik denk dat ik een angststoornis heb, ik heb het er al over gehad met mijn mentor op school en met een ‘hulpverlener’ online.. maar hoe kan ik het laten vaststellen? moeten mijn ouders er perse iets vanaf weten? moet ik zelf die afspraak maken? en waar moet ik überhaupt heen.. ik wil gewoon weten wat er mis met me is

Hey, 

Je zit in een vrij lastige situatie. Je denkt dat je last hebt van een angststoornis maar wil dat zo min mogelijk mensen dit weten. Ik ken het. Maar het maakt het allemaal een stuk lastiger. Je zou altijd naar een huisarts kunnen gaan. Deze heeft ook geheimhoudingsplicht. Hiervoor moet je wel even een afspraak maken als het goed is. Ik weet niet of de afspraak maken per huisarts verschilt? Bij mij kun je naar binnen lopen en aan de balie een afspraak maken of bellen voor een afspraak. Ik weet niet of dit bij jou ook zo is. Dus ik zou als ik jou was bellen voor de zekerheid. Ik weet niet of je het er al met je mentor over hebt gehad. Maar ook dit zou je misschien aan je mentor voor kunnen leggen. Zo kan die je hiermee ook misschien verder helpen?

mvg. Ik


Reageer