Hallo allemaal,
Ik wil even mijn verhaal kwijt,
Ik heb al zo'n 4 jaar last van piekeren, angsten die mijn leven beheersen, redelijk slechte relatie met mijn ouders, mijn relatie met mijn broers in verkeerde manier veranderd.
Ik had eindelijk hulp gevraagd bij iemand, een docent van school. Het ging beter en kreeg van meerdere mensen te horen dat het beter met mij gaat. Alleen nu heb ik te horen gekregen dat deze docent heeft besloten te stoppen. Ik weet nu niet meer zo goed wat ik moet doen. Ik heb ook een nieuwe mentor en ben bang dat ik dan mijn hele verhaal opnieuw moet gaan vertellen. En weet van mijzelf dat ik het dan liever verzwijg. Ook heb ik een vriendin in Canada wonen. Ik zou haar vorig jaar na mijn slagen opzoeken maar zoals bekend kon dat niet door Corona. Nu hadden wij de hoop op dit jaar gelegd maar dat zit er waarschijnlijk niet in. Hierdoor merk ik dat ik weer in een dipje kom en nachtmerries terugkomen. Doordat ik nu niemand meer heb die mijn verhaal al wist buiten mijn vriendinnen weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Hebben jullie tips?
PS: mijn ouders weten niet dat ik hulp heb gezocht omdat ik mij ervoor schaam naar mijn ouders toe en de relatie niet top is.