Vraag

Angsten

  • 7 July 2020
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi allemaal,

Hoe gaan jullie om met jullie angsten?

 

Ik heb bijvoorbeeld heel erg last van de angst om mensen waarvan ik hou te verliezen. Ik heb dit denk ik ontwikkeld toen mijn opa is overleden, zo'n 4 jaar geleden. 

Sinds de Blue Whale Challenge een ding is op insta, ben ik echt bezorgt om ALLES. Ik maak me zorgen als mijn moeder bijvoorbeeld langer dan 1 uur naar de winkel is. 

Het is niet dat het allemaal komt door de BWC, maar dit speelt het zegmaar wel weer op. Bijvoorbeeld dat mensen zelfmoord plegen, of dat je gehacked kan worden. Ik ben niet meer (maar toch  wel een beetje) bang voor de BWC, maar het is niet dat ik hierdoor echt bezorgt ben, omdat ik tot dusver er nog niks mee te maken heb gehad.

Ik ben dus gewoon heel erg bang dat er ooit een dag zou komen dat ik mijn familie ga verliezen. Dit maakt me bijvoorbeeld heel verdrietig en ook een beetje bang. 

Hebben jullie tips hoe ik hiermee om kan gaan, met mijn angst om familie te verliezen? 

 

Alvast super bedankt! X


2 reacties

Hey, 

Ik snap je angst. Je kan misschien denken aan leukere dingen , of je kan dit bespreken met een vriend of iemand die je vertrouwt.  

Je hoeft je niet te schamen hiervoor,  er zijn meer mensen die dit hebben.

Hopelijk heb je er iets aan 

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Ik snap wat je bedoelt. Ik maak me ook redelijk snel ongerust. Zo ben je denk ik gwn. Dat hoort bij je persoonlijkheid, weet niet of er daar iets aan te veranderen valt.

We kunnen natuurlijk niet verwachten dat ouders, broers/zussen, vrienden constant berichten sturen om te laten weten dat ze oke zijn. Soms moet je er gwn mee omgaan dat je niet weet hoe het met ze is denk ik.

Groetjs

Reageer