Skip to main content
Vraag

Angst voor verlies: Is dit herkenbaar?

• October 31, 2025
  • 12 reacties
  • 215 Bekeken

Cozybear
Forum|alt.badge.img

Heyy,

Wil er wegens anonimiteit niet teveel op in gaan, maar zijn er meer mensen  die om wat voor reden dan ook niet zonder een bepaalde  vriend/ vriendin kunnen? Als ik eraan denk kan ik echt huilen en breek ik vanbinnen😣

Liefs van mij 💝

12 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Cozybear ,

Ja dat is wel herkenbaar 😓♥️

Liefs ♥️

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 31, 2025

Hey, Ja zeker is dat zo. Herkenbaar hoor 😘

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 31, 2025

Jaaa dat herken ik 

xx liefs Wolf 🐺

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 31, 2025

Verlies van anderen is letterlijk mijn grootste angst, dus dit is erg herkenbaar.

Cozybear
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 1, 2025

Hey,

Bedankt voor het reageren, hoe gaan jullie er eigenlijk mee om en zeggen jullie het ook tegen die persoon als je er veel mee bezig bent? Zelf twijfel ik namelijk wel dus tips zijn welkom! 🙂

Liefs van mij 💝

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 1, 2025

Hoi, heel herkenbaar hoor, en ook goed denk ik. Het toont aan dat je om mensen geeft en sociaal bent, graag lieve mensen om je heen hebt.  Ikzelf zeg regelmatig tegen de meest close vriend(inn)en dat ik van ze houdt en ze waardeer. En tegen mijn vriendin zeker ook iets als " ik zou jou nooit kwijt willen" of gewoon " ik houd ontzettend veel van jou".  Ik denk dat het goed en lief is om dat te zeggen en te laten merken. Helemaal prima om te doen! Zeg het maar op jouw eigen manier 🙂 dan merkt diegene ook dat je het echt meent. Ik vind het een lieve vraag van je. En ja, als jongen kan ik zeggen dat ik ook wel moet huilen als iemand lange tijd weg gaat, of ik bijvoorbeeld mijn meisje een tijd moet missen. Gelukkig gebeurt dat niet meer maar in het begin ging ze nog op vakantie met ouders en ik nog  niet mee, en dat vond ik wel verdrietig..3 weken 😊 

Maar dus, vertel het op je eigen manier en geef een knuffel, volg je gevoel want dat zit bij jou wel goed! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Hoi,

Ja dat klinkt voor mij ook wel herkenbaar.. Ook wat ​@Tartan16 zegt heb ik met 2 vriendinnen als ik afgesproken heb dat ik ze daarna al snel weer mis❤ Bij 1 van hun ook wel dat ik me dan verdrietig voel omdat er zoveel afstand tussen ons zit.

Liefs🙂

Cozybear
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 2, 2025

Hey,

Dank jullie 🙂❤

Awwh dat is super lief ​@Tartan16 ! Ik heb vaak de neiging om dat ook te zeggen maar vraag me af of het niet té is of dat er iets bij gedacht wordt misschien. 

@Cantaloupe Wat je zegt over het verdrietige gevoel en de afstand is ook herkenbaar, zeg je ook hetzelfde als wat ​@Tartan16 zegt?

Liefs van mij 💝

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

Heyy ​@Cozybear  ,

Ik zeg wel soms dingen zoals "ik geef heel veel om je" of "ik wil je echt niet kwijt"❤️ Bedoel je dat of iets anders?🙃🙂 Snap je wel hoor, denk dat je dan vooral bang bent dat het dan overkomt dat je diegene leuk vind?🙃🙈 Mss helpt het om dan bijv te zeggen dat je veel om diegene geeft en fijn vind om als vriend te hebben ipv dat je van hem/ haar houdt😉 ❤️ Dan is het denk ik niet té hoor en juist lief😊 

Liefs😊

Cozybear
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 5, 2025

Hey ​@Cantaloupe ,

Awwh dat is lief en ja dat bedoelde ik, maar is het ook wederzijds? ❤Ja ik ben inderdaad bang dat diegene denkt dat ik hem leuk vindt, ja je hebt ook gelijk maar vind het wel een beetje dubbel ofzo tuurlijk houdt ik van diegene ( als vriend) maar niet dat ik gevoelens van verliefdheid bij heb. Als je begrijpt wat ik bedoel 😅 anyway thx voor de reactie! 

Liefs van mij 💝

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 5, 2025

Heyy ​@Cozybear ,

Ja dat zegt ze ook tegen mij hoor :) Hmm ja dat snap ik wel.. wel lastig dan🙃 Wat als je zoiets zegt van dat je heel blij bent om hem als vriend te hebben? Of gewoon zoiets van dat je het leuk/fijn vond om hem te zien🙂 Zit diep na te denken haha hoe je dit kan zeggen🤔 Is bij iedereen ook anders natuurlijk hoe snel het zo overkomt..🙂 

Cozybear
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 6, 2025

Heyy ​@Cantaloupe ,

Gelukkig dat het wederzijds is. Dat is wel een goed idee ja, maar kan hem helaas niet zo vaak/ weinig  zien door de afstand, maar wil hem wel duidelijk maken dat het m'n beste vriend is 😊😊

Liefs van mij 💝