Lieve allemaal,
Mijn naam is naam verwijderd door de kindertelefoon en ik ben (bijna, telt dat ook?) 18 jaar.
Dit bericht plaats ik eigenlijk uit wanhoop. Ik zal eerst wat achtergrond informatie vertrellen, dan begrijpen jullie misschien beter hoe en wat.
Al sinds mijn 8e struggle ik met depressie. En godzijdank ben ik na jaren threpie "er vanaf". Als going prima, totdat ik me beroerd voelde, me zondag ging laten testen op covid (negatief) en alle tijd had om te piekeren omdat ik ziek op bed lag. Ik heb sinds vrijdag last van paniek aanvallen (dus voor de test, weet dus ook niet of het daar mee te maken heeft) en vanacht werd ik wakker van een nachtmerrie en heb sinds dien niet meer kunnen slapen.
Nu is het zo dat ik ben gestopt met therapie omdat het goed ging. Maar ik ben zo bang voor een terugval. Vooral omdat die paniekaanvallen en nachtmerries weer terug zijn, en ik begrip mis uit mijn omgeving.
Ik twijfel om contact op te nemen met de zorginstelling waar ik in behabdeling was een ben eigenlijk opzoek naar "lotgenoten" ; jongeren waar ik mee kan praten die ook zoiets dergelijks hebben meegemaakt. Weet iemand of er iets van een forum oid is? Of een forum oid over adhd, want voel me ook daar zo alleen in. Ik ben ong 1,5 geleden gediagnosticeerd maar struggle ook daar mee.
Alle tips en reacties zijn welkom!
Alvast bedankt
Lieve groetjes,
Amy