Skip to main content

Ik heb dus een geheim, sinds ik een TikTok account heb ontdekt ben ik erg bang voor het volk van laaf

ik ben bang dat ze verstopt zitten in mijn huis en wanneer ik slaap ze me te grazen zullen nemen

het is een vreemde fobie en ik weet dat het onzin is, maar toch zie ik hun verdomde gezichten op het gezicht van elke baby, kind, vrouw en man

wat kan ik doen om over deze angst heen te komen 

Heyy,

Klinkt ingewikkeld.. Ik heb hier echt nog nooit van gehoord, maar misschien is het in ieder geval wel een goed plan om dat TikTok account te blokkeren zodat je niet meer naar die filmpjes kan kijken. Want als je er zo bang van wordt is het beter om dat soort filmpjes te vermijden denk ik.

Verder werkt het misschien om je angsten eens uit te schrijven op een papiertje misschien wordt je daar wat rustiger van en je kan er natuurlijk ook altijd een keer over praten met bijvoorbeeld je ouders.

Groetjess van ItsJustMe <3

Hoiii,

Zoals ItsJustMe zegt, blokkeer dat account en kijk naar andere soort video's, want ik keek ook naar enge verlaten plekken en van die griezelige zaken en ik had hetzelfde zoals jou. Elke keer als ik een schaduw zag, dacht ik aan dat. Maar ik kijk dus gewoon van die kookvideo's en zo en dus gaat het langzaam weg uit mijn recommended. Ik hoop dat dit je helpt, want het is idd niet prettig!

Groetjes, justGhast

Reageer