Vraag

angst voor geesten en demonen

  • 15 December 2019
  • 6 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Toen ik een jaar of 8 was, werd mij verteld over geesten. Ik heb daar Ongeveer 2 jaar heel erg last van gehad. Ik durfde amper te slapen. Meestal sliep ik bij mijn moeder. En ik durfde niet eens meer alleen naar de wc, zo erg was het geworden.

Nu ben ik 12, en heel af en toe ben ik nog wel eens bang. Maar vannacht was het heel erg. Ik had wat dingen gelezen over demonen.  Ik was enorm bang. Ik hoorde en zag dingen die er niet waren. (Ik hoorde iets/iemand ademen. En ik zag schaduwen) op een gegeven moment was het zo erg dat ik rechtop in bed zat. Huilend. Trillend. En hijgend.
 

Ik ben uiteindelijk rond 5:20 eindelijk in slaap gevallen.  Wat was dit? Waarom was ik zo enorm bang?


6 reacties

Hallo Who am i :)

Sommige mensen zijn heel bang voor dingen zoals jij voor geesten. Waarom ben je eigenlijk bang voor geesten want er zijn niet alleen maar kwade geesten.

-Dr8gon99

Beste Who am I,

 

Ik weet hoe ontzettend vervelend zo’n soort angst is. Ik denk dat die angst die jij hebt voor geesten zich verder heeft doorontwikkeld of misschien zelfs in een fobie is veranderd.

Ik zou je aanraden om alles over geesten/spoken dat je kan vinden te mijden, dat herinnert je alleen maar aan je angst. En ik weet niet wat je zou kunnen verzinnen om als je weer zo’n angstaanjagende nacht als deze hebt niks te kunnen horen, maar wellicht helpt het als je ervoor zorgt dat je hele kamer pikkedonker is zodat je geen geesten kan zien? Het kan het proberen waard zijn en wie weet helpt het.

Ik hoop echt dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

 

Groetjes van Pindakes.

Badge

Hoioi,

Ik heb hetzelfde gehad. Voor mij heeft oa menselijk contact en een lichtje in mijn kamer erg geholpen.

Maar ik denk dat als je na zo’n lange tijd zo’n heftige paniekaanval krijgt het toch wel handig is om even met een psycholoog te gaan praten. Dat kan vervelend klinken en mensen vinden het vaak “eng” of “raar”, maar ik kan je verzekeren dat het bloedjenormaal is en het ontzettend helpt! (Ik ben erdoor genezen van mijn angststoornis)

Groetjes!

Misschien helpt het als je er last van heb oordopjes met muziek. 
 

Reputatie 4
Badge +1

Toen ik een jaar of 8 was, werd mij verteld over geesten. Ik heb daar Ongeveer 2 jaar heel erg last van gehad. Ik durfde amper te slapen. Meestal sliep ik bij mijn moeder. En ik durfde niet eens meer alleen naar de wc, zo erg was het geworden.

Nu ben ik 12, en heel af en toe ben ik nog wel eens bang. Maar vannacht was het heel erg. Ik had wat dingen gelezen over demonen.  Ik was enorm bang. Ik hoorde en zag dingen die er niet waren. (Ik hoorde iets/iemand ademen. En ik zag schaduwen) op een gegeven moment was het zo erg dat ik rechtop in bed zat. Huilend. Trillend. En hijgend.
 

Ik ben uiteindelijk rond 5:20 eindelijk in slaap gevallen.  Wat was dit? Waarom was ik zo enorm bang?

hey ik heb het ook soms. ik ben 13 maar hoor soms iemand ademen?soms zelf stemmen en zie soms schaduwen. Zelfs al ben ik alleen thuis dan hoor ik bijvoorbeeld iets in de keuken...dan ga ik naar de keuken maar zie ik niets. Ik weet niet of ik in geesten geloof .De meesten zeggen dat ze niet bestaan maar alles is mogelijk. Dan is het 35graden en voel je opeens een koude rilling langs je . Soms voelt het of ik mijn eigen lichaam verlaat maar is dan over na 10 seconden.

 

Het is niets ernstig je hoeft er niet bang voor te zijn hoor ookal is  het wel normaal om bang te zijn.

hopelijk heb ik je niet te bang gemaakt. Soms ben ik ook nog bang maar met een beetje muziek of een leuke film ofzoiets...als je iets leuk doet word alles weer normaal hoor dus geen paniek je hoeft niet bang te zijn.(je kunt ook een ouija bord kopen om te kijken of er echt geesten, zijn maar dat kost dan ook wel wat en je moet da echt wel geloven in geesten)

groetjes😊

 

Reputatie 3
Badge +1

@Who am i 
Dit komt omdat je jou er op focust, smijt de gedachten en boeken weg en zoek het niet meer op. 

 

Groetjes

Reageer