Skip to main content
Vraag

angst om verkracht te worden

• October 10, 2025
  • 11 reacties
  • 183 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

zijn hier nog mensen die doodsbang zijn om verkracht te worden? en zijn het alleen vrouwen of ook mannen?

11 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Hey! Doodsbang ben ik niet, maar ik heb wel eens opmerkingen gekregen dat ik dacht, als ze dat met me gaan doen ben ik in de hel beland. Vooral bij voetbal door sommige volwassen lui langs de kant wordt soms wat gezegd, dat geloof je niet. Zeker in bepaalde windstreken als we daar moeten spelen. Ik ben een jongen en het lijkt mij ook echt verschrikkelijk. Maar echt zo bang als je vraagt ben ik niet, wel op mn hoede zeg maar (ik lijk uiterlijk wel op een meisje vind men). 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • October 10, 2025

Hoi hoi, zelf denk ik daar niet vaak aan. Uiteraard lijkt het me verschrikkelijk, maar echt bang ben ik er niet voor

Groetjes Lupus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Ik denk dat het zo wel vorkomt bij vrouwen als mannen, alleen vrouwen meer. tis belangrijk om er met imaand over te praten die je vertouwt, zoals een ouder, een leraar, of een hulpverlener als dit jeecht vel bezig houd. 

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 11, 2025

Nee, ik niet. Je moet angst niet je leven laten bepalen: de kans is véél groter dat je niet verkracht wordt dan wel.

@Tover01 : voetbalouders zijn soms verschrikkelijk tuig. Ik ga soms kijken als mijn broertje een wedstrijd speelt en wat je daar hoort aan gore verwensingen is ongelooflijk. Het zijn dus niet de spelers hé, het zijn hun opgefokte ouders. Bah!

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2025

@Diana  dat klopt. En vooral mannen. Die zijn blijkbaar bang voor een joch van 14 met langer haar en een "meisjes" uiterlijk. Ik had laatst een restje Maybelline op mn oogwimpers (avond ervoor lekker tutten met mn maatje en mn vriendin) en natuurlijk mijn uiterlijk en nouja ik zal jullie de teksten besparen. Maar dat ik eens flink genomen moest worden en leren een kerel te worden was er 1 van. Ik geef toe dat ik daar wel even bang van wordt zulke taal☺️. Ik bedoel dat gaat toch over verkrachting eig. Ik scoorde wel (karma!xD). Maar de (seksuele) harde opmerkingen bleven. Het was een groepje met allemaal dezelfde kleding zeg maar. Best naar. Om on topic te blijven ik ben er dan wel mee bezig, zo van stel dat..... En dat gaat naderhand wel weer weg. Ik laat me niet veranderen. Maar dit komt vaker voor. 

Liefs, Tover xxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 11, 2025

Hoi,

​Ik kan me wel voorstellen hoor dat je daar bang voor bent, heb het zelf niet echt maar denk dat dat ook wel komt omdat ik een jongen ben… Heb ook wel 1x een nare opmerking gehad maar verder niet gelukkig. 

@Tover01 ​@Diana , ik moest hier aan denken🙃🙂 : https://youtu.be/cE57qOK4N84?si=rwXcRmU-RcD_c6pz

Is niet aan het veld zelf maar laat wel goed zien wat helaas ook echt gebeurt, dat ouders soms enorm doorslaan over sport...😬

Liefs❤

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2025

Hey lieve ​@Konijntje8  ahw ja. Wel super lief hoe die mensen willen helpen. Mijn mam zal dat echt nooit doen, die wil dat ik plezier heb meer niet. Ik voelde wel mee met dat jongetje. Dat hij zo werd afgekraakt waar iedereen bij staat. Ook die meisjes kijken echt van " wat gebeurt hier". Gelukkig is het geacteerd, wat hij trouwens heel goed doet! Herkenbaar zijn houding ook. Het is  natuurlijk niet helemaal als verkrachting, dat is echt verschrikkelijk, maar het is wel een openbare vernedering en dat is ook erg. Dat weet ik uit ervaring . Mooi voorbeeld! Liefs, Tover xx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 11, 2025

Hoi, ik hou wel rekening met de mogelijkheid dat zoiets kan gebeuren. Dus in de zin van samen fietsen 's avonds, sommige weggetjes niet in, in drukke zalen niet middenin lopen. Rokje aan naar de kermis wel maar in een groep. Eigenlijk te gek voor woorden. Maar het is zo. Maar het beheerst mijn leven niet. Dat moet je de eventuele dader ook niet gunnen.  ​@Tover01  dat is erg! Altijd zijn het verdorie de leukste en fijnste en karaktervolle jongens die de hoon, spot en vernedering krijgen. Wat een hersenloze dombo's.  Weet je dat ik je echt bewonder? Sterk hoe je bent! 

Doby xxx 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2025

Dankjewel! Lief ! 😘

@Kangarooplush  hoe is dat bij jou dan? Ben jij er bang voor? Of vraag je je het gewoon af? Ik ben benieuwd naar jouw verhaal 🙂

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 13, 2025

Hoi ik sta er net zo in als ​@Dobymeis13  en ​@Diana . Ik wil er niet bang voor zijn maar ik pas wel op. Ik ga natuurlijk nog niet laat uit ofzo maar ik vermijd overdag ook wel sommige weggetjes door het bos of langs enge plekken. 

Aaah ​@Konijntje8  wat erg dat filmpje! Haha ik had niet meteen door dat het gespeeld was. Die lieve jongen ( i love zijn sportkleren hihi) wordt daar even totaal afgesnauwd. Door zijn eigen vader en dan met die meisjes er naast. Zo vernederend . Wel heel knap hoe hij het speelt. Allebei. Gelukkig is het gespeeld. Ik zou echt super boos worden als ik dat zag. Misschien ook wat tegen die vader zeggen..als het echt was. ​@Tover01  verschrikkelijk wat jou daar allemaal gezegd wordt! Bah, zo'n top jongen. Zo gemeen. Dikke hug 🫂😘

Groetjes Tjempie xxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 13, 2025

@Kangarooplush nee doodsbang ben ik niet. Ik ben niet echt bang ervoor. Ik denk soms wel aan dat zoiets kan gebeuren, maar de kans dat het gebeurt is niet zo groot denk ik.

En ala het gebeurt geef ik die persoon een harde schop😎

XXX Yusa