Vraag

angst, of niet?

  • 21 May 2023
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb het al een tijdje maar weet niet zo goed wat er ik mee moet. 
Ik lig vaak te piekeren over dat ik over een tijdje er niet meer zal zijn (dood gaan). 
Ik krijg er al de ringelingen van als ik er aan denk en krijg t zowat Spaans benauwd. 
ben ik de enige hiermee of kom dit vaker voor? 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hallo!

je bent zeker niet de enige, ikzelf heb het ook een tijd gehad. Maar ik ben eroverheen gegroeid, verder niets aan gedaan. Het is erg vervelend ja, en kan zeer in de weg zitten! Maar zijn alleenmaar betere redenen om nog meer uit je leven te halen niet waar. Maar probeer aan andere dingen te denken, aan wat je allemaal nog wilt doen, en schrijf het bvb op. Als een soort Bucket list. 
Ik wens wel veel succes en sterkte!

maar je komt er wel uit! T komt goed!

 

 

@Pluk 
Heel erg bedankt, ik ga het proberen ❤️

Ik denk dat het wel normaal is, ik heb het zelf ook een tijdje gehad. Dan durfde ik zelf niet meer te gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan niet meer wakker zou worden. f ik bedacht allemaal enge dingen die mij konden overkomen als ik op de fiets naar school ging enzo.… Toch ben ik er na een hele tijd wel vanaf gekomen, hoe geen idee, ik probeerde vaak aan andere dingen te denken als ik dit gevoel of deze gedachten kreeg. Maar het komt zeker weten wel goed.

Hey,

Ik heb het ook gehad en ben net zoals de reacties hierboven al zeggen, er over heen gegroeid. Als je daar aan denkt kan je jezelf gaan afleiden door dingen te gaan doen. (lezen, muziek luisteren en etc). 

Sterkte!

Reageer