Skip to main content

angst en paniek aanval

• September 20, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik was vandaag op een feestje en het was heel gezellig tot dat we gingen eten en ik met een vriendin over had of een ander vriendin of ze me eigenlijk wel mocht en toen kregen zij paniekaanval omdat ze nu tussendoor zitten wat ik ook kan begrijpen en daardoor vond ik me heel schuldig en daardoor ik kreeg ik ook een hele laptop paniekaanval en ik ben gewoon heel bang dat ze iets gaat doorvertellen aan die andere vriendin met hoe en wat en een vriend van ons was er ook en die hadden ze ook wel doordeuren terwijl die ene vriendinnen niet was en ik ben gewoon heel bang om alles te verliezen want ik heb zo vaak gehad meegemaakt dat ik alles door weer door gelult ik ben gewoon heel bang om mensen te verliezen en ja hebben jullie tips

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 20, 2025

heyy ​@Nnnnnnienke 

ik zou dat meisje vragen of ze het niet kon zeggen tegen dat ander meisje.

En ik zou vragen of het goed gaat met haar omdat ze een paniekaanval kreeg.

sorry dat ik niet veel tips heb 

Liefs N

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Oei, dat klinkt echt eng 😢. Het is normaal dat je bang bent dat mensen dingen doorvertellen, vooral als dat eerder is gebeurd.

Je kan proberen rustig te ademen als je paniekaanval hebt, even zitten of iets doen wat je fijn vindt. Vertel ook iemand die je vertrouwt hoe je je voelt, zoals een ouder, broer/zus of leraar. Je hoeft niet alles tegelijk te zeggen.

Je kan ook tegen je vriendin zeggen dat wat jij vertelt geheim moet blijven, bijvoorbeeld: “Ik wil niet dat dit wordt doorverteld.” 💛 Het belangrijkste is dat jij je veilig voelt en dat je steun zoekt. Je hoeft dit niet alleen te doen.

xx liefs Wolf 🐺