Vraag

angst en paniek

  • 17 April 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey ik ben 13 en ben niet oke ik voel me slecht of ik eet niet of wel ik heb het gevoel dat de muren op me afkomen en me opsluiten met negatieve gedachtes ik ben bang voor mn eigen gevoelens ik ben bang voor de mening van ander dus ik doe acteer soort van ik ben verdwaald in mn eigen gevoelens en durf niet verser te zoeken nr de uitgang woorden die mensen tegen me hebben gezegd die ik niet vergeet blijven rond draaien in mijn hoofd ik druf niet te prateb ze snappen het toch niet en wat moet ik dan zeggen ik ben bang dat ik zo niet meer verder kan 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Er-3333 ,

 

wat heftig zoals je het omschrijft. Het klinkt inderdaad of je niet oke bent. Erover praten is heel belangrijk en het is supergoed van je dat je daarvoor hier bent gekomen!

We hopen dat je nog veel andere reacties zal krijgen, voor nu wil ik je in elk geval laten weten dat je welkom bent om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten, elke dag tussen 11 en 21 uur. Je zegt ook dat je bang bent dat je zo niet meer verder kan. Wanneer je over zelfmoord nadenkt, kan je 24 uur per dag met 113 bellen of chatten via www.113.nl om daarover te praten.

 

Veel sterkte ermee,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, wat een moeilijke tijd heb jij! Ik denk dat het voor jou nu juist wel belangrijk is om hier met iemand over te praten. Al denk je nu van dat iemand dat niet  zou begrijpen en vind je het eng. Maar echt, als je met je gevoelens en problemen terecht kunt bij iemand lucht dat al op. Je weet dan dat iemand naar je luistert en jou wil helpen. Zoals @Marieke  zegt,  erover praten is heel belangrijk. Je hebt al een goede start gemaakt door op het forum te komen en je kunt alles hier typen over je gevoelens. Maar het is daarnaast ook heel goed om dus een keer te bellen of chatten met de Kindertelefoon. Ik sluit mij aan bij het advies van mw. Marieke. Het helpt je echt en het zijn heel lieve mensen. Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 6
Badge +1

Hey @Er-3333 

Ik heb soms dit soort dingen ook.

Soms val je en dan duurt het even voor je opstaat, maar als dit langer zo is zou ik miss met de kindertelefoon praten

Liefs @person

Reageer