angst

  • 17 August 2021
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

Ik ben nu voor een 2 dagen in Maastricht, echt leuk. We zijn nu net aangekomen!

We lopen door de stad en ik voel me helemaal niet op me gemak, ik voel me heel bekeken en heel raar( ik tril en voel me verdrietig), ik voel me heel angstig, ik heb vanacht ook niet goed geslapen dus misschien helpt dat mee ik heb het gevoel alsof ik urenlang kan janken. Maar ik durf het niet tegen mijn ouders te zegge, ik wil niet voor hun de dag verpesten.  Ik weet dat ik nu nergens alleen kan zijn want als we straks naar het hotel gaan zitten we alleen op een kamer.

Wat moet ik doen?!?

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Rosa06 

Misschien heb je heimwee. Ik zou het wel aan je ouders vertellen, want als je een emotie probeert tegen te houden komt hij uiteindelijk heel erg terug. Even goed je emoties laten gaan kan erg opluchten. Tegen heimwee helpt het om een ritme te hebben dus op het zelfde moment opstaan en eten bijvoorbeeld. En voorwerpen van thuis bij je te hebben bijvoorbeeld een knuffel.

Veel succes

Groetjes NV

Reputatie 4
Badge +4

@NaamVergeten 

Ik weet zeker dat ik geen heimwee heb ik vind het heerlijk om weg te zijn van huis. Het is denk ik meer dat ik een angst heb opgebouwd, maar ik weet niet waarom

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Rosa06 

Als je niet weet waar je bang voor bent. Is het dan niet een goed idee om weer een beetje rustig te worden? Je weet dat je niet bang hoeft te zijn dus probeer om weer even je zelf te kalmeren. Zet misschien rustige muziek op ofzoiets. Trek je er daarna niet meer zoveel van aan. Mensen die naar je kijken is toch niet erg? Jij bent toch ook naar hun aan het kijken? Waarschijnlijk interesseren hun zich echt niet meteen in jou (niet dat je een stom persoon bent, maar gewoon ze kennen je niet).

Groetjes NV

Reageer