Vraag

anders dan mijn vrienden

  • 16 June 2020
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hooi!

ik zit ergens mee, ik heb een beste vriendin maar het lijkt alsof we uit elkaar groeien.. Dit zijn de verschillen van ons: zij gaat graag uit met vrienden maar im ben liever thuis met een boek, haar gedrag is wat makkelijker en ik ben juist heel doordenkend. Ik ken haar al 8 jaar en zou het zo enorm erg vinden om haar kwijt te raken. Ze heeft andere vriendinnen en dat snap ik. Maar ze doen leuke dingen en ik zeg niet dag wij geen leuke dingen doen alleen het is anders. Zoals vanavond  is ze naar een cafe  gegaan met vrienden En ik ben thuis. Ze weet dat ik veel werk en dat ik morgen vroeg op moet en misschien weet ze ook dat ik nee zeg maar het doet toch wel ergens pijn. Na dagen gewerkt te hebben enzo ben ik moe en dat weet ze denk ik ook wel alleen het is toch wel jammer ofzo. En misschien moet ik het ook vragen maar het is lastig. Bijvoorbeeld zet ze op haar verhaal van snapchat ik verveel me iemand wat doen , maar dan vraagt ze het niet persoonlijk. Ik weet niet zl goed wat ik moet doen en hoe ik hier mee om moet gaan. Iemand tips? Of zit ik fout moet ik meer aandacht besteden?

 

kusjess, tizzie! X


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ik snap je verhaal, maar ik denk dat het moeilijk zal blijven.

Als jij geen zin heb om naar een cafe oid te gaan en zij wel dan gaat ze met iemand anders. Het lijkt dan of ze jou vergeet, maar het kan ook van niet. Toch denk ik dat jullie wel hele grote verschillen hebben. (daardoor hoef je niet perse geen vriendin te zijn met de ander, dat kan best hoor.)

Ik denk dat je het best ff een gesprekje met je vriendin kunt voeren. Je kunt haar vertellen wat jij voelt, maar geef haar ook de ruimte om uit te laten spreken en haar mening te vertellen!

Ik hoop dat het je dan wat meer rust en ruimte geeft.

Ken je de termen introvert en extrovert?  Misschien een goede om je in te verdiepen. Als jij jezelf begrijpt kun je haar ook uitleggen hoe je je voelt en vervolgens samen kijken naar de beste 'oplossing"

Reageer