Skip to main content

Hi everyone dus ik ben nu 12 en ik ben al 4 jaar in therapie. Ik moest in therapie omdat ik depressed was en mijn therapeut hielp mij daarbij. Na 2 jaar was het wat beter maar daarna ging het eerst traag naar beneden en daarna rap. Het is de laatste tijd ook erger geworden: mijn depressie en anxiety zijn aan het toeslagen en ik denk dat ik heel klein beetje ADHD heb, ook een paar maanden geleden heb ik mijn eerste panic attack gehad... Ook mijn bsf is depressed en snijdt haar zelf en heeft een klein beetje anxiety, ze heeft ook panic attacks and ADHD. Dus dat maakt het ook niet makkelijker. Toen ik voor het eerst hoorde dat ze self harm deed voelde ik mij op 1 of andere manier schuldig. Mensen weet dat ze dat niet zei op zo'n zielige hulpeloose manier nee, ze zei dat met de fake smile dat ze elke dag opzet. Dat raakte nog meer. Wel goed nu sinds dat ik te weten ben gekomen dat ze self harm doet, ben ik dat ook gaan doen alleen weet ze dat niet. Ik ga morgen weer naar mijn therapeut maar ik heb het gevoel dat ik dit alles niet kan zeggen omdat ik meestal over de 'leuke' dingen zeg maar praat en ook omdat ze mij al 4 jaar kent en dan is het voor mij nog moeilijkrr. Soms denk ik dat een nieuwe therapeut zou helpen omdat ik die nog ni ken en die mij nog ni. Maarja ik kan ook moeilijk zeggn tegen mijn ouders van ja ik wil naar een nieuwe therapeut.  Ook zit ik de hele dag op Pinterest en op spotify met mijn koptelefoon op het luidst en voor jullie beginnen te zagen van dat is noet goed voor je oren en blahblablah DAT WEET IK but idgaf abt that shit als ik later doof erdoor ben awelja dan ben ik maar doof. Maar goed ik luister vooral naar rock muziek zoals Linkin Park: In the end, Faint, Somewhere i belong, numb, crawling... maar ook still waiting van Sum 41, last resort van Papa Roach, Zombie van The Cranberries, Chop suey an bouleveard of broken dreams. De meeste gaan over zelfmoord (willen) plegen, sh, het niet meer zitten enz. Dusja... iemand help? Of tips?                                                         Kzou het wel heel leuk vinden als je reageert want dat zou mij voor de eerste keer ECHT kunnen helpen :]

(Btw ik dacht o vlug een klein toppic maken maar het is een kwart van mijn levensverhaal geworden :$)

Geen reactie

Reageer