Hallo ik ben Yuna
Ik weet niet hoe ik moet beginnen
Dus de titel zegt het al ik ben altijd zenuwachtig en ik haat het en ben het ook zat. Maar ik denk dat mijn zenuwachtigheid best erg is ik tril altijd en overal en kan slecht tegen drukke plekken altijd als ik bij drukken plekken ben dan ben ik duizelig en adem ik heel slecht ik vergeet letterlijk om adem te halen en ik kan ook heel slecht tegen oogcontact als iemand oogcontact met me maakt dan wordt ik heel zenuwachtig en kijk ik gelijk de andere kant op en al deze problemen heb ik elke dag behalve in de weekend want ik ga naar school met de metro en de metro is best druk en ik moet nog door een winkelcentrum heen lopen. ik ben ook heel gevoelig voor geluid en ben ook heel gevoelig als iemand me aanraakt en ik heb hele slechte sociale skills en daar irriteer ik me ook aan en mensen zeggen dat ik heel onduidelijk praat maar dat klopt want ik kan de r niet uitspreken ben vroeger ook naar de logopedist gegaan maar heeft niet geholpen jammer genoeg en ik wil er ook niet terug ik schaam me er ook voor en ik praat met niemand met al deze problemen ik denk dat ik vetrouwings broblemen heb ben zelf heel zelfstandig en ik hou ook alles voor me zelf dus al deze dingen weet niemand die ik persoonlijk ken zelfs mijn ouders niet ik heb al mijn problemen opgestapeld en het maakt me soms best somber.
Weten jullie misschien wat ik moet doen?
Bedankt voor het lezen ik had moeite met schrijven want ik praat het liefst niet over mijn gevoelens