+3
Hé
Ik weet niet hoe ik dit moet beginnen maargoed ik ga t proberen.. het is zo dat ik 3 kanten heb
1 = zo ben ik in het openbaar tegen mensen
2= zoals ik me voel maar ik uit het niet
3= zo hoor ik te zijn maar het lukt niet
1: ik ben in het openbaar bij mensen altijd druk ik fake een lach en zodat mensen zich niet afvragen wat er is doe ik boos tegen mensen dan zien ze niet hoe ik me echt voel ik gues en zo ga ik dan de dag door wat mij echt sloopt van binnen want ik doe me voor als iemand die ik niet ben
2: en dan als ik alleen ben s avonds en in de nacht gaat dat masker af dan ben ik sad, voel me nutteloos en wil dood en ik ben lelijk en dik en niemand boeit het wat en ga zo maar door maar dan is het ochtend en ik kom bij allemaal mensen dan gaat het masker weer op fake een lach en doe alsof er niks is..
3: en ik hoor dus altijd vrolijk, niet gemeen, druk aardig i gues, mensen helpen vind ik leuk maar ja dat gaat niet in mijn klas ookal heb ik een vriend die heeft depressie en ik help hem wel ik praat veel met hem maar hij weet niet mijn dingen want ja dat masker dus en ik kan geen mensen tegenwoordig meer vertrouwen in iedergeval al die dingen was ik vroeger in klas 1 en op de basisschool maar nu niet meer..
Hebben Julie dit ook en wat kan ik er tegen doen
Ik hoop dat Julie dit zeg maar begrijpen het is best moeilijk uitteleggen bedankt dat je de moeite wou doen om dit te lezen ..
Xx