Vraag

Als ik zeg bijv dat het leven niet meer hoeft word ik dan opgenomen?

  • 24 January 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Als ik zeg bijv dat het leven niet meer hoeft word ik dan opgenomen?
 


4 reacties

• Tegen wie zou je dat zeggen? Ouders? Huisarts? Psycholoog? Iemand anders?

• Wil je opgenomen worden of juist niet?

Hoe dan ook denk ik dat er vast nog positieve dingen in het leven zijn, maar dat je die nu simpelweg door welke omstandigheden dan ook niet kan zien. Zou je je situatie iets meer toe willen lichten? :)

Voor andere hulp kan je chatten of bellen met bijvoorbeeld de Kindertelefoon of 113.

Succes en sterkte! You‘ve got this!

Reputatie 1
Badge

@eenanoniemejongen1 
Ik weet nog niet tegen wie ik het wil vertellen en ik wil juist niet opgenomen worden. Het is vanzo ik heb deze 1,5 jaar ofzo zware zm gedachtes heb vanwege er veel dingen gebeurde mijn opa overleed heel snel in die tijd gingen mijn ouders scheiden en mijn zus die mij elke dag uitdaagt en het word gewoon allemaal te veel ook door school vooral hoe ik nu leef kan ik gewoon niet verder leven 

Reputatie 6
Badge +3

Hey Anoniemegebruiker2022,

Ik denk dat als je het tegen iemand gaat vertellen dat je niet opgenomen wordt. Ik denk juist dat ze je dan willen helpen.

Je zou het bijvoorbeeld aan je ouders, huisarts of psycholoog kunnen vertellen zoals eenanoniemejongen1 zei, of aan iemand anders die je vertrouwd. Zij zullen jou vast helpen!

Ik hoop dat je snel hulp vindt!

Groetjes iemand.

Reputatie 3
Badge +1

hii

je word niet gelijk opgenomen maar als je zelfmoord pogingen goed enz. dan word je denk ik wel opgenomen je moet dan eerst naar een psycholoog.

maar als je dat hebt moet je het wel tegen je ouders zeggen dat is wel beter dan kunnen ze je ook helpen

Reageer