Vraag

als ik mezelf niet snij en dan ook niet eet dan is dat beter

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
Badge

heyy ik ben (14) en was een tijdje terug begonnen met automutilatie (duur woord voor SH).

Maar ik was doodsbang dat mijn ouders erachter zouden komen, want mijn moeder had het een keer gezien en deed alsof ik een of andere creep was ofzo. Maar ik zei dat het van mn kat was en dat geloofde ze meteen. Maar nu doe ik het af en toe op plekken waar niemand het zou opmerken. Maar steeds minder vaak.

Ik had laatst ruzie met mijn moeder over de scheiding tussen haar en mijn vader en het was helemaal uit de hand gelopen. Met dingen die er gezegd werden, zoals jij bent mijn kind niet, wie ben jij. Dat soort dingen (er is niemand geslagen of aangeraakt of zoiets ff voor de zekerheid). En toen wilde ik niet meer in haar buurt zijn en daarmee begon het. Er was geen eten op mijn kamer of in de buurt en ik was blut dus ik kon ook niks kopen dus ik had heel de dag nauwelijks gegeten. En toen ik ging sporten ging ik helemaal trillen en werd ik duizelig omdat ik niet had gegeten.

Maar toen had ik me bedacht, als ik mezelf niet snij en dan ook niet eet dan is dat beter. Maar ik vind mezelf niet te dik of iets. Maar ik weet nu dus niet zo goed wat er mis met me is. Mijn vraag is dus nu: Wat is er mis met mij??

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft,

~bolleplatvis


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @bolleplatvis ,

 

wat goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge

Er is niets mis met je ❤️ jij bent jij❤️❤️

sterkte

xxx

Reputatie 4
Badge

Toch zou ik er mee stoppen, omdat je jezelf heel veel pijn aan doet en Je aan verhongering dood kan gaan. 
 

zoals hoerboven al word gemeld kan je met de kindertelefoon praten❤️

 

sterkte ❤️

xxx

Reageer