Skip to main content

alles word veel

• January 21, 2026
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een 13 jarig meisje en ik zit in de 2de. in de 1e heb ik een moeilijke tijd gehad. jongens die me opwachtte in gangen en meer. Ik heb het nog steeds moeilijk. Ik heb inmiddels al een tijdje een depressie. En dat voelt naar echt naar. waardoor ik ook sh doe. mei 2025 kwamen mijn ouders er achter. ze schrokken ik zelf ook, ik wist nooit waarom ik het deed, het moest gewoon van mezelf. en nu is het moeilijk om het allemaal te verbergen. alle pijn word veel. ik doe ook dansen wat ik super leuk vind. maar ook dat word vermoeiend. ik dans met oudere meiden en ik ben altijd bang dat ze me helemaal niet mogen. ze praten voor mijn gevoel ook altijd slecht over mij, ze hebben zelfs een screen gemaakt van mn tiktok waar ik blijkbaar lelijk op stond. Kan iemand me helpen met: mezelf zijn, sh verbergen en mijn vrolijke zelf terug te vinden??

2 reacties

Reef
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 21, 2026

Hey, 

Wat naar! Dit klinkt echt vreselijk! Mischien kan je proberen meer te dansen , gewoon in je kamer met muziek! En over sh, misschien kan je een elastiekje om je pols doen, en telkens als je sh wilt doen dan knap je het elastiekje op je arm.  Ik hoop dat het snel beter met je gaat 

LisaKindertelefoon
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@kerstlampje,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Het is goed dat je je verhaal hier deelt. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Veel sterkte!

Groetjes,

Lisa

De Kindertelefoon