Vraag

alles voelt nep

  • 7 April 2021
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Badge +1

Hey ik ben een meisje van 13 en alles voelt voor mijn gevoel alsof ik droom. Ik droom de hele tijd dat ik mensen zie die er eigenlijk niet zijn. Die mensen zijn in mijn dromen altijd helemaal zwart met lichtgevende ogen. Of ik droom dat ik geesten zie in spiegels en dat die mijn ziel dan opzuigen.    
mijn zicht is de laatste tijd ook slechter geworden ik heb zelf nachtlenzen maar ik weet zeker dat die niet het probleem zijn. 
ook krijg ik heel erge hoofdpijn als ik in een kamer ben met vel licht. Als ik bijvoorbeeld vlakbij een lamp zit of gewoon zonlicht. 

ik kom s’nachts ook niet in slaap ik hoor dan allemaal mensen door mijn kamer lopen en op het raam kloppen. Alleen als ik dan ga kijken of er iemand is, is er helemaal niemand.

Waarschijnlijk zijn er veel mensen die denken dat ik dit verzin maar dat is zeker niet zo. Hopelijk is er iemand die enig idee heeft waarom mij dit gebeurt want het is heel eng.


3 reacties

Badge +3

Hey, 

Ik zou er over praten met iemand want dit lijkt me niet heel gezond. Misschien is het slim om naar de huisarts te gaan?

Badge

Hey, 

ik weet het niet helemaal zeker, maar jouw symptomen klinken heel erg als schizofrenie. Ik zou het er over hebben met een vertrouwd iemand zoals je ouders of een leerkracht. Ik zou aan ze vragen of je naar een dokter mag, en daarna kan de dokter je doorverwijzen naar een psycholoog (ik weet een beetje hoe een diagnose krijgen werkt aangezien ik laatst nog een diagnose heb gekregen voor autisme). Als je uiteindelijk doorverwezen bent zal je waarschijnlijk een paar testjes moeten doen enzo. 
Het klinkt misschien heel eng, maar ik zou het toch doen. Hoe dan ook het zal uiteindelijk wel goed komen, ik wens je veel succes <33

 

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat dit zielen zijn als je ze weer hoort, ontspan ga rechtop zitten in een stevige houding en zeg: als je geen goede intenties heb Ga dan 

Het kan ook zijn dat deze zielen je wat te vertellen hebben

 

Reageer