hoi,
de laatste tijd slaap ik niet echt meer heel veel, ik moet al blij zijn als ik 4uur slaap heb, dat komt doordat ik in de nacht nog huiswerk moet maken, omdat ik overdag geen tijd heb door sport en naar school gaan en dat soort dingen. En ik wil alles zo perfect mogelijk doen en ik voel me ook schuldig als ik het bijvoorbeeld niet of niet goed gemaakt heb, maar dat heb ik ook bij een toets als ik daar niet goed genoeg voor geleerd heb lukt die toets mij niet door alle stres die ik op dat moment heb en dat moment daarvoor (dat heb ik ook als ik goed geleerd heb). Maar ik wil eindelijk eens een goede nachtrust maar dat lukt nu ook niet door de toetsweek.
ook maak ik mij zorgen over een vriend die zichzelf te dik vind en nu niet meer eet, maar ik weet niet wat ik er mee moet doen, want hij heeft het alleen tegen mij gezegd maar ik weet niet of ik het tegen een volwassen moet zeggen die hem kan helpen.
zelf zie ik het ook niet meer zitten ik doe nu al sinds een paar maanden sh maar ik wil er echt mee stoppen, maar alles is te veel, de druk van school, van mijn ouders, van mijn vrienden enzo. En verschillende dingen die in mijn jeugd zijn gebeurt kan ik ook niet meer vergeten. over al deze dingen krijg ik ook regelmatig een paniekaanval.
als je een tip hebt kun je hem dan alsjeblieft delen, want ik denk niet dat ik het nog heel veel langer trek en dat het misschien alleen maar erger wordt.