Skip to main content
Vraag

Alles loop slecht

• April 4, 2026
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hey 

ik heb het moeilijk heel erg ik heb ruzie met mijn beste vriendin dit gebeurt normaal niet we zijn zo een goeie vriendinnen in de 2 en een half jaar dat we bevriend zijn hebben we nog geen enkele ruzie gehad mn vriendin is nie erg sociaal en introvert ik kan alle knuffels dat ze me gegeven heeft op 1 hand tellen maar we zitten in een andere klas dan vorig jaar en een andere school en er is een ander meisje (M) waar dat ze ook goed mee bevriend mee is in het begin vond ik het niet erg maar elke keer begin ik meer en meer te merken dat we uit elkaar groeien en hoe meer we uit elkaar groeien hoe meer ze met  M bevriend word ik heb het gevoel dat ik niet genoeg ben  ik wil haar niet verliezen maar het gaat toch gebeuren en ik weet niet negatief denken dit en dat maar ik heb exact het zelfde gehad met een oude ex bestie van mij ik heb het ook moeilijk met mezelf te accepteren alles loop gewoon fout en ik weet niet meer wat te doen ik snij mij bijna om de 2 a 3 dagen en elke dag denk ik dat het beter is om zelfmoord te plegen ik weet niet meer wat te doen mn leven is gewoon 1 grote puin hoop 

1 reactie

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 4, 2026

Hoi Nevadatjee,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Louise (De Kindertelefoon)