alles ligt aan mij

  • 1 April 2022
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 1
Badge

 hoi ik heet niet yara maar heb effe een naam gedaan ik ben 12 aar oud een ik zit op school op de middelbare  ik heb een vriedin nou ja soortt van  ze scheld me de helen tijd uit ik word er onzeker van 

dus ik ging een beetje uit haar buurt maar dat vond ze raar dus ze ging zielig doen  maar ik ben toch de gene die zielig moet zij scheld me de hele tijd uit en toen was ze boos ik heb die dag niks meer tegen haar gezegt 

ze deed alsof alles mijn schuld was dat ik een  utwijf was maar zij deed dat ik niet  ik nu ben ik thuis ik mag niks eten van  me ouders  omdat ik me bord niet had leeg gegeten snap ik maar weet je wat ik had  ik had buikpijjn ik ben misselijk  en ik moest bedroven spaghetti eten dat dee ik nie dus heb ik vandaag alleen 1 boterha, op            ik wil echt dood  heb echt alles door me kamer gegooit maar niemand snapt het ik xat echt te schreeuwen IK HAAT IEDEREEN en zij niemand is voor mij niemand ik sta er alleen voor .


6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @yara.3 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat erg voor je! heb je gebeld met de kindertelefoon?  Ze kunnen je helpen ! En wij steunen je hoor . Heel veel sterkte !

Groetjes en liefs van Julian X

Reputatie 1
Badge

Hoi wat erg voor je! heb je gebeld met de kindertelefoon?  Ze kunnen je helpen ! En wij steunen je hoor . Heel veel sterkte !

Groetjes en liefs van Julian X

heyy dankjee het gaat stukken beter ik heb gegeten moch van me ouders maar heel erg lief dankewel voor je steun 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Gelukkig !  Ik hoop dat het goed gaat nu !:)

Groetjes van Julian 12 X xX

Hoi, die vriendin is geen goede vriendin. Misschien scheld ze je uit omdat ze zich onzeker voelt ofzo. Of heeft ze niet door dat jij het vervelend vind? Ik denk dat je het beste met haar kan praten over waarom ze je uitscheld, en zeg vooral duidelijk dat jij het niet leuk vind.

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, @yara.3 

Ik heb ook zo'n vriendin gehad en ik begrijp als geen ander wat je bedoelt met "Ze scheld me uit en ik word er onzeker van" 

Mag ik je alsjeblieft een goede tip geven?                                Ik hoop zo dat je er iets mee kan 

Als je vriendin niet aardig voor je is 

Je uitscheld ook als jij je grenzen aangeeft

En gewoon door gaat 

Dat soort vriendinnen moet je uit je buurt houden

Je moet vriendinnen vinden die je laten lachen en je kunnen helpen als er iets mis is. 

Maar dit is alleen een tip trek je er niets van aan als je het niet eens bent. 

Ik wil ook wel vriendinnen worden <3 

Wat erg dat je niet meer mag eten

Ik hoop zo dat het beter met je gaat 

Liefs van mij 

Reageer