Hey! Ik ben het helemaal met @Cantaloupe eens! En zeker zijn er heel veel super lieve meisjes die niks geven om domme kracht en macho gedrag. Anders had ik ook geen verkering. Ik weet zeker dat jouw grote liefde ook nog komt! En zie het zo, als dat wat langer duurt dan krijg je in elk geval niet iets met de eerste de beste maar met iemand waar je echt mee matcht! Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat roken weer weg kunt doen. Daar wordt je niet beter van denk ik . Veel sterkte en vertrouwen!
Liefs Tover xxx
Hoi. Wat gemeen dan van haar! Maar de meeste meisjes hebben niet zo veel met vechten en vapen is vies. Ik zou ook veel liever een lieve jongen hebben. Die zacht is en beleefd en netjes. Zoals Tover . En die zich leuk en sportief kleden. Veel beter dan die overdreven vechters. Vind ik maar niets.
Groetjes Tjempie xxx
@Cantaloupe ik zal het zeggen op therapie
@Tover01 ik was net een jaar samen met dat meisje heb zoveel voor haar gedaan en mijn roken begint te minderen men mama haalt nu nicotine kauwgom
Kleine update
Heb dus ontdekt dat mijn ex 3 keer was vreemdgegaan op mij zij is 13 en zij had met een 19 jarige geneukt en er over gelogen ben echt zo kwaad en verdrietig en dan ging ik normaal praten met haar over alles en zij durft niet en wilde dus niet
Hii,
Hoe gaat het nu @1992_thunderdome ?
Liefs en een knuffel
@Boterbloempjee hey het begint eigenlijk beter te gaan ik ben begginen praten met een meisje en het gaat wel goed tussen ons we komen goed overeen en ze is zoooo lief en knap ze is 16 ze vaped denk ik ni niet dat het mij uitmaakt en ik ga haar morgen eindelijk in het echt ontmoeten
Hii
Wat ontzettend fijn zeg! Het is je enorm gegund! Veel plezier morgen.
Liefs
Hey, top! Veel plezier en succes!!
Liefs, Tover xxx
Hii @1992_thunderdome ,
Hoe ging het? Ik hoop goed.
Liefs
@Boterbloempjee het was super leuk ik heb haar hand mogen vasthouden en mijn beste vriend was er ook bij want zijn vriendin en het meisje waar ik met stuur zijn super goeie vrienden dus we kunne veel en gemakelijk afspreken met zijn alle maar buiten al dat het was super leuk ze is super lief we waren gaan shoppen en we zijn ook eten gaan halen enzo twas echt een super leuke dag en we willen allebei nog is afspreken zo snel mogelijk
Groetjes @1992_thunderdome
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.
zie forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens
Hii,
Hoe gaat het nu @1992_thunderdome ?
Liefs
@Boterbloempjee het word elke dag beter en beter het gaat goed tussen mij en dat meisje en ook met mijn vrienden het roken begint te verminderen
Hii,
Ah wat super fijn zeg!
Liefs
Hi @1992_thunderdome ,
Hoe gaat het nu? En geef gerust aan als het irritant is, dan iig sorry
Liefs
Heyy @Boterbloempjee is hellemaal niet irritant
Het gaat wel goed soms efkes minder maar voor het meeste goed ik heb eindelijk een brommer kunnen kopen het meisje waar ik me stuur gaat ook goed we gaan binnekort misschien is op restaurant we missen elkaar ook echt dus hopelijk heeft ze binnekort nog is tijd ik ga ook is een job begginen zoeken en ik ga dit jaar nog is naar spanje met allemaal vrienden dat is het zowat
Groetjes @1992_thunderdome
Hii,
Nou wat super fijn zeg en echt gegund, veel plezier
Liefs
@Cantaloupe ik zal het zeggen op therapie
@Tover01 ik was net een jaar samen met dat meisje heb zoveel voor haar gedaan en mijn roken begint te minderen men mama haalt nu nicotine kauwgom
Wow! 3x vreemdgegaan en met de ander seks gehad! Dat is echt super stom en idioot maar over het zelfmoord plegen ik zou op 113.nl kijken of 113 bellen