Yo ik wil efkes men verhaal doen sorry als ik hier iemand me lastig val das echt mijn bedoeling niet
So heyy het gaat elke dag gewoon slechter en slechter ik vergeet zoveel dagelijkse taken worden ook echt een probleem en ik heb deze week nog 3 zelmoordpogingen gedaan iedereen haat mij precies en alles is echt tegen mij ofzo het meisje waar ik dacht dat ik van hield heeft me zoveel pijn gedaan ik voel me zo ontzettend gebruik door haar ik heb echt spijt dat ik haar ooit heb leren kennen ik wil echt gewoon zo graag dood ik zie echt geen nut meer mijn roken is weer naar het slechtste gegaan ik rook nu terug 40 sigharetten per dag en ik kan er echt niks aan doen niemand heeft ook echt door hoe ik me voel denk ik ik weet het echt gewoon niet meer ik ga naar therapie maar ik kan niet vaak gaan omdat ze bijna altijd zijn volgeboekt wat echt wel kut is ik zie gewoon geen 1 rede om nog te blijven leven ik ben echt alles gewoon zo ontzettend beu heb daarjuist ook een depressie test gedaan en haal ik leterlijk 10 op 10 maar ja boeien he wie kan het nog schelen in deze generatie het enigste wat meisjes nu willen is sex en stoere sterke jongens die vape en altijd vechte lieve jongens zijn gewoon geen optie meer