Skip to main content

Yo ik wil efkes men verhaal doen sorry als ik hier iemand me lastig val das echt mijn bedoeling niet

So heyy het gaat elke dag gewoon slechter en slechter ik vergeet zoveel dagelijkse taken worden ook echt een probleem en ik heb deze week nog 3 zelmoordpogingen gedaan iedereen haat mij precies en alles is echt tegen mij ofzo het meisje waar ik dacht dat ik van hield heeft me zoveel pijn gedaan ik voel me zo ontzettend gebruik door haar ik heb echt spijt dat ik haar ooit heb leren kennen ik wil echt gewoon zo graag dood ik zie echt geen nut meer mijn roken is weer naar het slechtste gegaan ik rook nu terug 40 sigharetten per dag en ik kan er echt niks aan doen niemand heeft ook echt door hoe ik me voel denk ik ik weet het echt gewoon niet meer ik ga naar therapie maar ik kan niet vaak gaan omdat ze bijna altijd zijn volgeboekt wat echt wel kut is ik zie gewoon geen 1 rede om nog te blijven leven ik ben echt alles gewoon zo ontzettend beu heb daarjuist ook een depressie test gedaan en haal ik leterlijk 10 op 10 maar ja boeien he wie kan het nog schelen in deze generatie het enigste wat meisjes nu willen is sex en stoere sterke jongens die vape en altijd vechte lieve jongens zijn gewoon geen optie meer 

Hai

awh wat naar 🙁😖 wat erg dat je vriendin dat heeft gedaan..🙁 ik snap dat het nu niet zo voelt en je vertrouwen in anderen wat weg is maar er zijn ook echt wel lieve en eerlijke meisjes, ik hoop dat je goede relatie met iemand krijgt en je vertrouwen dan wat terug komt♥️ ik zou echt veel liever met een lief iemand een relatie hebben dan met een stoer ongevoelig persoon, ik vind dat juist maar niks😐 ik weet zeker dat er veel meer zijn die er net zo over denken 🫂😘

kan je op je therapie aangeven dat het veel te weinig is en je veel intensievere hulp nodig hebt?

veel liefs en knuffel van mij🤗

Hey! Ik ben het helemaal met ​@Cantaloupe  eens! En zeker zijn er heel veel super lieve meisjes die niks geven om domme kracht en macho gedrag. Anders had ik ook geen verkering. Ik weet zeker dat jouw grote liefde ook nog komt! En zie het zo, als dat wat langer duurt dan krijg je in elk geval niet iets met de eerste de beste maar met iemand waar je echt mee matcht! Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat roken weer weg kunt doen. Daar wordt je niet beter van denk ik 😊. Veel sterkte en vertrouwen! 

Liefs Tover xxx

Hoi. Wat gemeen dan van haar! Maar de meeste meisjes hebben niet zo veel met vechten en vapen is vies. Ik zou ook veel liever een lieve jongen hebben. Die zacht is en beleefd en  netjes. Zoals Tover 😉. En die zich leuk en sportief kleden.   Veel beter dan die overdreven vechters. Vind ik maar niets. 

Groetjes Tjempie xxx

@Cantaloupe ik zal het zeggen op therapie 

@Tover01 ik was net een jaar samen met dat meisje heb zoveel voor haar gedaan en mijn roken begint te minderen men mama haalt nu nicotine kauwgom

Kleine update

Heb dus ontdekt dat mijn ex 3 keer was vreemdgegaan op mij zij is 13 en zij had met een 19 jarige geneukt en er over gelogen ben echt zo kwaad en verdrietig en dan ging ik normaal praten met haar over alles en zij durft niet en wilde dus niet 

Hii,

Hoe gaat het nu ​@1992_thunderdome ?

Liefs en een knuffel 💖

@Boterbloempjee  hey het begint eigenlijk beter te gaan ik ben begginen praten met een meisje en het gaat wel goed tussen ons we komen goed overeen en ze is zoooo lief en knap ze is 16 ze vaped denk ik ni niet dat het mij uitmaakt en ik ga haar morgen eindelijk in het echt ontmoeten

Hii 

Wat ontzettend fijn zeg! Het is je enorm gegund! Veel plezier morgen. 

Liefs 🤗❤️

Hey, top! Veel plezier en succes!! 

Liefs, Tover xxx

Hii ​@1992_thunderdome ,

Hoe ging het? Ik hoop goed. 

Liefs🤗

Reageer