Alles is VERPLICHT!

  • 7 October 2019
  • 0 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb het de laatste tijd erg zwaar met mijn werk en school. Ik werk al 3 maanden als vakkenvuller bij een supermarkt en ik begin het steeds minder leuk te vinden. Dat is omdat ik wel bijna elke werkdag moet overwerken. Ik word wel altijd uitbetaald, maar ik moet doorwerken met tegenzin (in extreme gevallen 45 min!), en op een gegeven moment ben ik daar echt KAPOT klaar mee. Ze zitten me ook constant op te jagen en doen dat ze het beter weten. Ze schatten me veel te hoog in, ik had mijn werk echt niet zo zwaar verwacht.

Verder met school: mijn mentor/wiskunde leraar ziet de laatste tijd dat ik minder mijn huiswerk doe. Dat komt door tijdsnood en ik doe echt wat langer over mijn huiswerk dan mijn medeleerlingen. Gemiddeld 4 vakken huiswerk per dag en in extreme gevallen soms 7 vakken. En daar baal ik echt van.

Ik merk dat ik echt overal VERPLICHT voor ben. Dit verplicht, dat verplicht, zus verplicht, zo verplicht. Ik ben er echt kapot van. Nu heb ik het daar met mijn moeder over gehad maar ze heeft daar geen enkel medeleven voor. Dit gaat niet langer zo...

0 reacties

Geen reactie

Reageer