Skip to main content

Hoiii, ik snap mijn leven niet meer. Alles ging goed en ik  had met een hele leuke jongen, ik had de perfecte vriendinnen en mijn leven was echt leuk. Ik heb vroeger veel trauma's opgelopen maar daar had ik geen last meer van en ik voelde me eindelijk weer mezelf. Toen begon ik aan die jongen te twijfelen en heb een punt achter onze relatie gezet. Hij had bovendien veel red flags. Hij rookte, vaped, had alleen maar meisjes vriendinnen en gedroeg zich soms heel raar, bovendien was hij 16 en ik 13(paar maanden 14). Ik vond het dus genoeg geweest want hij ging elke week zeiken. Hij was alleen wel familie van mijn een van mijn bsf!! Sinds het uit is met deze jongen doet ze heel anders tegen mij. Ze zegt dat ze niet weet waardoor het komt. Ik wil haar niet kwijt. HELP, wat moet ik doen om haar niet te verliezen??

Je hebt een goede keuze gemaakt denk ik door het uit te maken, maar ik snap dat je haar niet kwijt wilt.
Zou je misschien 1x gewoon een goed gesprek met haar kunnen aangaan, en ook uitleggen hoe jij je nu voelt, misschien dat het voor jullie allebei dan beter gaat!

Laat je weten hoe het met je gaat! :)


Reageer