Skip to main content

alles is gedoe

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

eendje
Forum|alt.badge.img+3

Oke ja het is weer zover😃

alles is gezeik en gedoe. Ik word nogsteeds gepest zonder verbetering, een vriendin is uit op aandacht en ik heb weer last van mijn trauma en sh neigingen

ik word dus nogsteeds gepest en dit geeft me echt stress. Ik word vaak trillend wakker alleen omdat ik naar school moet gaan en die pestkoppen moet zien. Ik slaap ook steeds slechter door de stress (Daarom Ben ik nu nog online haha)

mijn vriendin is uit op aandacht. Ze zegt steeds depressieve dingen voor medelijden (denk ik) dit zegt ze niet alleen tegen mij/ andere vrienden maar ze zegt het ook in de klas (Bijvoorbeeld in een klassenapp) ook mogen anderen nooit verdrietig zijn. Als ze merkt dat ik bijvoorbeeld verdrietig Ben of een angstaanval heb, gaat zij het nadoen en focussen mijn vriendinnen zich compleet op haar. Vandaag zei ze tegen me dat ze niks eet en ik schrok hier wel van. Op school zie ik haar altijd gewoon eten maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over hoe ze thuis eet. Echter zei ze dit zo casual.. Ik weet niet of ik het moet geloven. En zo is het telkens wat

Ik heb weer last van trauma. Oke ik ga niet praten over mijn trauma maar ik heb er wel weer last van. Bij gym voel ik me geforceerd dit trauma te herbeleven. Als ik iets triggerends moet doen doe ik het Liever niet maar de docent gaat Dan tegen me schreeuwen en ik voel me daar echt niet fijn bij.

Door al deze stress en sh*t krijg ik weer sh neigingen. Ik voel me hier echt kut over want ik Wil het echt niet maar het voelt als een soort klein stipje in mijn hoofd die zich langzaam uitbreidt. Hoe groter het stipje, hoe erger de neiging.

Ik weet oprecht niet wat ik moet doen

3 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Heyy lieve ​@eendjeĀ ,

Ah jeetje wat heftig..šŸ˜“ā¤Ā  Is een andere school misschien nog een optie? Snap wel als je dat ook lastig vind maar kan wel echt helpen, ik ben wel vorig jaar van school gewisseld en ben op de school waar ik nu zit echt nog helemaal nooit lastig gevallen.

Dat schreeuwen is écht niet oke, is er wel iemand anders op school waar je dat tegen kan zeggen? Durf je dan ook aan te geven dat bepaalde dingen triggerend voor je zijn?

Liefs, vind het wel lastig reageren maar hoop dat je hier wat aan hebtā¤Ā 

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 2, 2025

​@CantaloupeĀ bedankt voor je reactieā¤

het liefst wil ik echt niet naar een andere school. Ik heb sinds eind vorig schooljaar echt veel vrienden gemaakt en ik wil ze echt niet kwijt. Verder kan ik het er misschien wel met mn favo docent over hebben.

Ik ben sowieso van plan om binnenkort een gesprekje met hem te hebben, want ik twijfel over uit de kast komen op school. Aan de ene kant voel ik me er onzeker over en ben ik bang gepest te worden, maar aan de andere kant lijkt het me ook fijn dat iedereen het gewoon weet. Er wordt nu al gezegd dat ik lesbisch ben en ja als ze zoiets zeggen vind ik wel dat ze het correct moeten zeggen (ik ben biseksueel)

ik denk niet dat ik het durf aan te geven, maar als er de volgende keer weer zo tegen me wordt gedaan heb ik met mijn moeder afgesproken dat ik haar mag bellen en de telefoon op luidspreker aan de docent mag geven.

Lot_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • December 2, 2025

Hoi eendje,

Ā 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit inĀ een nogal lastige situatie zien we.Ā Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilĀ delen of samen met de Kindertelefoon wilĀ kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ā 

Lot (De Kindertelefoon)Ā