Vraag

alles herrinert me aan haar

  • 30 July 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, als jullie m'n andere topics hebben gelezen dan weten jullie dat ik problemen met een meisje die ik merel noem door anonieme enzo das niet der echte naam mr jaa

Ik snap het als je die topics niet gelezen hebt dus hier ff samenvatting 

Merel is me crush, ik deelde dingen met haar over mijn gevoel en dat vond ze prima zei ze. Ik vroeg altijd of ze het wel oké vond. 

Na een tijdje vond haar moeder dat merel niet meer met me mag praten en het contact moest verbreken tussen ons omdat ik veel over zm praatte.

Hier mijn grote probleem op dit moment:

Ik mis Merel zo erg... ik denk bijna de hele dag aan haar enzo :(

Ik moet ook steeds bijna huilen als ik aan haar denk. Ik laat mezelf het alleen niet toe te huilen want dan zien anderen het.

Ik zal zoo graag contact met merel willen hebben, al is het maar voor even,maar dat mag niet. Ik kan der ook met niemand over praten. Ik heb een vriendin ik noem der ff gerda want ja das een mooie naam. Gerda werd er helemaal gek van dat ik steeds over merel praatte. Gerda mag merel trwns niet dus ze is wel blij dat ik geen contact meer met der mag, maar ze vind dat ik het los moet laten.

Maar hoe laat ik dit los?

Het voelt echt alsof ik overal alleen voor sta zonder merel... ik wil nu oprecht gwn dood. Ik kan niet zonder haar. Ze hielp me altijd en nu heb ik niemand meer. Roek ons contact verbroken word deed ik ook meteen een zm poging en kwam k in t ziekenhuis. Ik wil zo graag nog een poging doen. Ik ben er helemaal klaar mee! :(

Wat moet ik doen?

Xx mij


4 reacties

Hoi meis, bel asap met óf de Kindertelefoon, 0800 0432,  of 113 ! Je mag hier echt over praten en hulp bij vragen! Echt lieverd doe dat, bel en leg je verhaal voor! Laat je helpen zoals dat zo mooi heet. Je hebt er recht op en het haalt je uit dit dal! 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +4

@Sjammetje hee xx

Ik ga al naar een psycholoog en zit nu in een kliniek mr t helpt niet echt om er met volwassenen over te praten voor mij...  mr bedankt voor je reactie xx

Hey,

Kan je niet met de ouders van Merel kunnen praten? En dan misschien niet meer over zm praten. Dan kunnen jullie misschien weer contact houden. Dat je die ouders uit gaat leggen wat Merel voor je betekent en waarom je zo graag contact wilt. Misschien kunnen jullie elkaar tegemoet komen met een oplossing. En wat @Sjammetje al zegt, 113 of kindertelefoon is misschien ook wel handig. Je moet er niet alleen mee blijven lopen.

Je verdient hulp!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +4

Hee @OnbekendeAnnoniem  dat is idd wel een goed idee xx

Alleen er zijn wat problemen. Ik praatte eig bijna alleen maar met der over me problemen om contact te krijgen met haar omdat het moeilijk was om contact met haar te krijgen omdat ze weet dat ik een crush op der heb was t namelijk anders ongemakkelijk. En ik heb het nummer van der ouders ook niet, ik zal der wel aan kunnen komen maar jaa.

Reageer