Skip to main content

hey mede gebruikers van het forum,

 

ik wilde even mn verhaal kwijt en wilde weten of anderen dit ook hebben enz.

 

al mijn vrienden krijgen een vriendin of gaan veel met meiden uit enzo. Ik daarintegen kan niemand vinden. Het is alsof er geen enkele meid mij leuk vind. Ok ik ben dan wel een beetje te zwaar ( 85kg 14 jaar ), maar ik ben ook 1 meter 85 lang. Ik vind het gewoon moeilijk om bijna elke dag van mijn maten op school te horen dat ze weer met 3 meiden op de bank lagen op een feestje, op date gaan of hun vriendin weer mee naar de stad hebben genomen.  dit doet mij best wel veel pijn, want ik ben steeds bang dat ik de enige ben die overblijft, ook later. 

Hey broodjesate,

Het is echt niet erg of raar dat je nog geen vriendin hebt hoor! Er zijn heel veel kinderen die pas veel later een vriend of vriendin krijgen.

Jij krijgt vast nog wel een vriendin, misschien duurt dat gewoon nog even. Daar is niks mis mee.

Groetjes iemand.


vandaag bv weer zo iets. lang verhaal kort, er was een grapje dat iemand uit onze klas zogenaamd al 3 jaar stiekem een relatie had en dat ze tijdens de relatie vreemd was gegaan met allerlei jongens uit onze klas, en ze gingen allemaal namen opnoemen van jongens uit onze klas waar ze zogenaamd  met vreemdwas gegaan en toen zei ze dit:

 

vrienden van mij: en *iemand uit onze klas* en ook * nog iemand uit onze klas* oh en *mijn naam*

 

zei: nee niet *mijn naam*

 

niet dat het nou om haar gaat, ik vind haar nie eens leuk maar was een voorbeeld

 

of meiden geven al mn vrienden een knuffel behalve mij. al dat soort dingen. ik heb het gevoel alsof ik mn vrienden aan het verliezen ben door meiden

 


Hey! 

Het is logisch dat dit vervelen voor je is. Maar het ligt niet aan jou, je bent niet buitengewoon zwaar hoor als je zo lang bent en dat zou sowieso geen probleem moeten zijn. Heb je behoefte aan een relatie of een vriendschap met een meisje of is het meer dat je het vervelend vind dat je vrienden meer met hun omgaan dan met jou?

Groetjes Lucas


Reageer