Vraag

alleen zijn

  • 3 December 2020
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhey! Ik ben 17 jaar en ik ben op het moment in mn leven niet gelukkig, ik heb een eenzaam gevoel en ik wil niet dood maar ook niet leven.. iemand die wil reageren hier?

 

ik ben echt in een rot tijd in mn leven iedereen om mij heen is gelukkig en ik zit alleen boven op mn kamer met de gedachte wat doe ik hier eigenlijk.

 

( deel van de tekst verwijderd ivm anonimiteit, en tekst samengevoegd )


4 reacties

Hai

Het is helmaal niet gek om je eenzaam te voelen en daardoor ook niet lekker in je vel te zitten, sterker nog, tijdens deze corinacrisis zijn gigantisch veel mensen dat. Het is zwaar en heel vervelend, maar het is belangrijk dat je de positieve dingen in het leven blijft zien. De dingen waar jij blij van wordt. Als je niet zoveel kan bedenken is dat ook helemaal niet erg, dan is de uitdaging juist, nu iedereen meer tijd voor zichzelf heeft, om uit te zoeken waar jij (nog meer) blij van wordt! 

Super bedankt voor je reactie :)! Ik zoek ook naar internet vrienden ofzo en ik train 4 x in de week maar alsnog is het wel kut:(

Het is ook kut en niemand wilt zich zo voelen maar het gebeurt gewoon. Het is gewoon gedoe. Maar ik weet zeker dat het goedkomt en dat trainen helpt hopelijk enorm! 

Yess helpt inderdaad maar als iedereen om je heen verkering heeft en een vriend/vriendin heeft waar ze nAar toe kunnenof kunnen facetimen en ik in mn bed lig om 2 uur snachts en jiet kan slapen heb ik niemand om mee te praten hahaha.. 

Reageer