Alleen voelen maar niet alleen zijn

  • 1 April 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Hoi hoi, dit is me eerste keer dat ik het forum gebruik. Het werd mij verteld bij een telefoontje van de kindertelefoon dat ik dit kan gebruiken. 

Ik heb een struggle en voel me hier erg alleen in. Ik heb aardige ouders, fijn gezin, en ook aardige vrienden. De laatste tijd voel ik me toch zo alleen, mensen kennen me, maar kennen ze me wel echt? Ik heb erge behoefte aan nieuwe vrienden ookal heb ik al vrienden die aardig zijn. Ik heb gewoon een behoefte aan een extra stemmetje in me hoofd dat ik vriend kan noemen die de negative gedachtes weet van me, die ik dat überhaupt durf te vertellen. Ik voel me zo alleen ookal sta ik midden in een groep. 

Alsof je op een druk feestje bent waar iedereen danst maar jij daar maar staat. Ik wil dat gewoon een vriend die me ziet stil staan en me echt weet, snapje? Ik voel ook alsof ik de enige ben die me zo voelt.

Is dir herkenbaar?


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Hoi!  

Het is fijn dat je het forum hebt gevonden en dat je hier je gedachten kunt delen. Het is heel normaal om je soms eenzaam te voelen, zelfs als je omringd bent door aardige mensen. Het verlangen naar een vriend die je begrijpt en met wie je je gedachten kunt delen, is heel menselijk. Je bent zeker niet de enige die zich zo voelt.

Het kan helpen om open te zijn over je gevoelens en misschien kun je met je huidige vrienden praten over wat er in je hoofd omgaat. Soms kunnen mensen verrassend begripvol zijn als je ze de kans geeft om je beter te leren kennen. En wie weet, misschien ontmoet je binnenkort iemand die precies begrijpt wat je doormaakt.

Onthoud dat je niet alleen bent en dat er mensen zijn die om je geven. 🌟

Reageer