Skip to main content
Vraag

ALLEEN MEIDEN (ongesteldheid)

• February 5, 2025
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4

Hoii ik ben laatst voor het eerst ongesteld geweest, maar het stinkt hoe zorg ik ervoor dat het minder stinkt? (Hetzelfde met slijm hoe laat ik dat minder stinken?)

Groetjes

5 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • February 5, 2025

Hi, 

Ik heb ook vaak dit probleem. Heb wel al opgemerkt dat ik de enige ben die dat echt ruikt zeg maar van mezelf, ik ruik dat ook niet bij anderen. 

Je kan proberen om het daar wat vaker te wassen, ze zeggen zonder zeep, ik heb ongeparfurmeerde zeep en heb niet echt het idee dat dat kwaad kan. Wat je ook kan proberen is je schaamlippen open te doen en dan daar wat het slijm weg te vegen met wc papier af en toe. 

Liefs 

Silence

• February 6, 2025

Heb hier ook al jaren last van maar denk dat niemand het ruikt want heb er heb er nog nooit een opmerking over gehad 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 1, 2025

Ja heb dat soms ook maar heb dat met een smoes wel eens aan me moeder gevraagd en zij rook niks aan mij .

Dus waarschijnlijk ruik je het alleen zelf. 

Maar je kunt er weinig aan doen

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

Haii, 

Het lijkt alsof het stinkt, maar alleen jij kan het blijkbaar ruiken ofzo? Je hoeft er eigenlijk niets aan te doen, haha. Je moet iig niet van die geparfumeerde maandverband kopen, het is gwn slecht voor je. Ik zou ook de tips van Silence opvolgen :D

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ongesteldheid stinkt altijd denk ik. Niks om je voor te schamen