Skip to main content

oke dankjewel dat je het wel iets boeit    :)

hier komt t: ik ben super lonly in klas ik heb geen vriendinnen of vrienden als ik naar een meisje kijk gaan ze al gelijk feluisteren naar elkaar en SUPER,SUPER SUPER GEMEEN OVER ME PRATEN mijn nep vriedin zei ook nog dat ze me haatte en ik heb nog gesprek voor naar andere klas ofz maar ik vertel later wel wat meer.

dankje voor lezen. pls help me

Dat klinkt heel lastig goed dat je zo'n gesprek doet voor naar een andere klas te gaan je kan is proberen buiten school vrienden te zoeken of is op bepaalde plaatsen kolen waar veel mensen komen en dan gaat het wel vanzelf

Hoi, ik heb precies hetzelfde vandaag zat ik namelijk bij 2 meiden in de pauze en die liepen gewoon zomaar weg ik liep achter ze aan en toen gingen ze steeds harde lopen ze liepen naar de wc en deden daar de deur opslot😭😭

Ik ben dus buitengesloten en nu heb ik echt helemaal niemand meer. Maar ik heb mijn mentor om hulp gevraag en we hebben nu elke week een afspraak. En ik en mijn mentor hebben een klassenopstelling gemaakt waarbij ik zelf mocht kiezen naast wie ik ging zitten dus dat kan je ook doen.

Alleen het gaat ik word nog steeds buitengesloten enzo en nu ga ik waarschijnlijk naar een andere school.

En wat je ook zal kunnen doen ik heel veel met je ouders erover praten.

Reageer